Old School

Originaltitel: Old School
Regissör:Todd Phillips
Utgivningsår:2003

Om Old School:

Tre vuxna män försöker återskapa sina glada dagar i college genom att starta en studentförening utan karaktärsdanande syfte.
Se filmen på Plejmo

Regissör: Mike Judge
År: 2006
Genre: Komedi, Äventyr, Science Fiction
Idiotrepubliken

Luke Wilson, Will Ferrell, Vince Vaughn, Jeremy Piven, Ellen Pompeo, Juliette Lewis, Leah Remini, Perrey Reeves, Craig Kilborn, Elisha Cuthbert, Seann William Scott, Matt Walsh, Artie Lange, Patrick Fischler, Sara Tanaka, Sarah Shahi

Todd Phillips, Scot Armstrong

Komedi

Recension Old School

- Rollywood sätter betyg 2 och skriver:
Man behöver bara läsa namnen på huvudrollsinnehavarna så förstår man att detta är en sanslös, vansinnig och överdriven komedi utan mycket till handling. Den enda sansade skådespelaren av dessa är väl Luke Wilson och han brukar ju sällan uppskattas av någon. Dock ser jag personligen mer ljus i honom än vad jag gör i Will Ferrell som kanske är ett av Hollywoods största misstag. Om han någonsin medverkat...

Recension av Old School - Läs hela!

Diskussioner om Old School  (0 diskussioner)
Kommentarer om Old School (432 st)
Trangor (Anmäl)   14:26 16/4
Gediget hantverk. Visst är det stereotypt och till viss del förutsägbart. Men bra skådespelarinsatser och rätt igenom en välgjord film med bra soundtrack.
Hengman (Anmäl)   21:53 28/1
Tycker dumma komedier, i synnerhet med Will Ferell, kan vara helt okej. Men det var tråkigt och värdelöst.
Filmfantast86 (Anmäl)   18/10 2017
nja
KyLLo (Anmäl)   28/7 2017
Starkt musikval. Hur stor är chansen att man ska få höra Master of Puppets och The Sound of Silence i samma film?
Murvel48 (Anmäl)   30/12 2016
Förutom att storyn var idiotisk var utförandet tämligen värdelöst.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Old School