On the Edge

Originaltitel: On the Edge
Regissör:Anne Hache, Mary Stuart Masterson, Jana Sue Memel, Helen Mirren
Utgivningsår:2001

Om On the Edge:

On the Edge är en berättelse om vad som händer när vi frigör oss från våra vanliga liv och utforskar våra förhållanden för att rädda dem. Filmen är baserad på Heches tv-pjäs och Walter M. Miller Jr:s novell " Command Performance", som vunnit en Hugo Award.

John Goodman, Sydney Tamiia Poitier, Beverly D'Angelo, Christopher Lloyd, David Hyde Pierce, Caroline Rhea, Jenica Bergere, Anthony LaPaglia, Bruce Davison, Andie MacDowell, Paul Rudd, Joey Lauren Adams, Jolene Blalock, Stephen Tobolowsky, Helen Mirren

Anne Hache, John W Herrera, Mary Stuart Masterson, Crispin Whittell

Komedi, Science Fiction

Diskussioner om On the Edge  (0 diskussioner)
Kommentarer om On the Edge (1 st)
jonbo (Anmäl)   07:58 18/7
Tre korta historier som inte hör ihop särskilt. Första är den bästa eftersom den är mest lättsam och underhållande. De två sista är bara tråkiga - om än med ok skådespel. Ramhistorien är enbart konstruerad.