Once Fallen

Originaltitel: Once Fallen
Regissör:Ash Adams
Utgivningsår:2010

Om Once Fallen:

Kåkfararen Chance släpps ur fängelset efter 5 år, han försöker då ta tag i sitt liv. Men det är inte alltid så lätt att göra upp med sitt förflutna.

Titel: Three Blind Mice
Regissör: Evelyn Purcell
År: 2002
Genre: Drama, Thriller
Borderline

Brian Presley, Taraji P Henson, Ed Harris, Amy Madigan, Peter Weller, Ash Adams, Chad Lindberg, Richard Tyson, Peter Greene, Sharon Gless, Alison Eastwood, Rance Howard, Steve Railsback

Ash Adams

Kriminalare

Diskussioner om Once Fallen  (0 diskussioner)
Kommentarer om Once Fallen (16 st)
Waldo Trumbull (Anmäl)   9/2 2014
En bra story som tyvärr inte förvaltas särskilt väl. Endimensionella karaktärer, ett platt foto och ett obefintligt tempo drar ner det hela ganska rejält. Harris är lysande och Weller är riktigt cool, men då ingen av dem spelar huvudpersonen så hjälper det inte för att rädda det hela. Lite bättre skådespelare och lite mer engagemang i det hela så skulle det här kunnat bli riktigt bra.
Grillo (Anmäl)   5/3 2013
Helt okej men lite väl stereotyp och överdriven. Scenerna med Ed Harris och sin son var som nämnt de bästa och hade detta kunnat spilla över bättre på resten av filmen hade det kunnat bli så mycket bättre.
Cunning (Anmäl)   5/10 2012
Harris och son har bra scener ihop men resten e allt för skrot.
tpb (Anmäl)   13/8 2012
Ed Harris är ju så bra. Filmen däremot suger.
dudson (Anmäl)   25/3 2012
Skitig&realistisk film med en trogen och bra story+grymma skådespelar insatser från sammtliga inblandade!Sen en Xtra skruv när peter weller spelar nånn hipp jazz snubbe#) Rolig är bara förnamnet lol)
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Once Fallen