Orgazmo

Originaltitel: Orgazmo
Regissör:Trey Parker
Utgivningsår:1997

Om Orgazmo:

En ung mormon råkar under en av sina dörrknackningsrundor bli erbjuden ett jobb som karaktärsskådespelare på en porrfilm. Han behöver pengarna till sitt bröllop så han tar jobbet. Och gissa vad - det leder till besvärligheter och förvecklingar!

Titel: Cannibal! The Musical
Originaltitel: Kinbaku SM 18-sai
Regissör: Shûji Kataoka
År: 1986
S&M Hunter

Trey Parker, Dian Bachar, Michael Dean Jacobs, Matt Stone, Toddy Walters, Ron Jeremy, Juli Ashton, Chasey Lain, Jill Kelly, Shayla LaVeaux, Robyn Lynne Raab, Masao Maki, David Dunn, Andrew Kemler, Stanley G Sawicki, Joseph Arsenault, Jeff Schubert

Trey Parker, Matt Stone

Komedi, Science Fiction

Japan, USA
Med i listor: Porrbranschen
Diskussioner om Orgazmo  (0 diskussioner)
Kommentarer om Orgazmo (251 st)
karlmats (Anmäl)   23:47 20/2
Väldigt kul när jag såg den första gången för 10 år sen, nu vid en omtitt så ryker ju 4an så det visslar om det. En del grejer är fortfarande roliga men mycket är ju riktigt dåligt och ganska förutsägbart så det var ju lite synd att se. Choda Boy är en bra sidekick i grunden men han blir lite för mycket också. Maxxx Orbison liknar en gammal skurk från tv-serien Sledge Hammer men det visade sig naturligtvis vara en helt annan skådis så det var också lite synd. Book of Mormon är nog ett bättre alternativ om man vill se mormonerna få sig en släng av sleven. En ganska stark 2a för de delar som faktiskt är kul.
Filmfantast86 (Anmäl)   23/10 2017
stgurgel (Anmäl)   23/3 2016
Dumt och taffligt men som helhet väldigt roande
Tuohte (Anmäl)   15/2 2015
3a bara för att den var rolig just då när jag såg den med deta rätta sällskapet, annars är filmen rätt dålig.
Karina (Anmäl)   19/11 2012
Charmig ^^