Original Sin

Originaltitel: Original Sin
Regissör:Michael Cristofer
Utgivningsår:2001

Om Original Sin:

Dramathriller om kärlek, frestelser och intriger på ett kubanskt gods på 1800-talet.
Se filmen på Plejmo

Regissör: Florian Henckel von Donnersmarck
År: 2010
Genre: Drama, Action, Thriller
The Tourist

Angelina Jolie, Antonio Banderas, Thomas Jane, Jack Thompson, Joan Pringle, Allison Mackie, Gregory Itzin

Michael Cristofer

Drama, Romantik, Thriller

USA, Frankrike
Diskussioner om Original Sin  (0 diskussioner)
Kommentarer om Original Sin (45 st)
Stygga-Vargen (Anmäl)   23/7 2016
Totalt värdelös på alla sätt och vis! Ingen handling över huvud taget och skådespelarinsatserna hör hemma i en ungersk såpopera!
Gr3veN (Anmäl)   6/3 2016
Vilket sömnpiller. Man vaknar till när Angelinas styva bröstvårtor filmas i närbild, sedan somnar man gott om igen.
Tatty (Anmäl)   8/10 2015
Tja, lite besvikelse över filmen då jag trodde att den skulle vara spännande men inte så spännande vad jag trodde. Men det jag gillade med filmen att den var hett. Heta scener mellan Jolie och Banderas som gör rollerna jätte bra ihopa.
picklessmulan (Anmäl)   6/9 2015
Fint foto men det räcker ju inte. Välkända skådisar som agerar på halvfart. Angelina gör ingen bra prestation. Antonio försöker men det stannar på mediokert. Seg och på tok för lång. En del intressanta twister förekommer men överlag stannar detta på en 2a.
Starlette (Anmäl)   29/9 2014
Ville gärna gilla den här, är ju förtjust i twister, och skådespelarna är ju bra. Men. Lite för mycket put på Angelina Jolie, hon känns inte riktigt äkta. Inte tillräckligt spännande handling, man anade ju hur det skulle gå.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Original Sin