Oskyldiga lögner

Originaltitel: Innocent Lies
Regissör:Patrick Dewolf
Utgivningsår:1995

Om Oskyldiga lögner:

Syskonen Celia och Jeremy är alltför starkt bundna till varann efter en olycka som drabbade dem när de var barn. Celia är vacker och när polismannen Alan kommer till deras by blir han förälskad i henne. Han dras in i hennes och Jeremys märkliga värld av förbjuden passion, förräderi och mord.

Florence Hoath, Adrian Dunbar, Sophie Aubry, Joanna Lumley, Stephen Dorff, Gabrielle Anwar, Keira Knightley

Kerry Crabbe, Patrick Dewolf

Thriller

Halcyon days

Storbritannien, Frankrike
Diskussioner om Oskyldiga lögner  (0 diskussioner)
Kommentarer om Oskyldiga lögner (4 st)
JimCarrey (Anmäl)   30/1 2013
Jag trodde inte att en film som innehöll mord, incest och Joanna Lumley skulle kunna få mindre än en trea av mig. Problemet är att den här filmen varken lyckas bli ett intressant drama eller en spännande thriller.
LasseKongo74 (Anmäl)   9/9 2009
Filmen var inte mycket att hänga i granen men det var kul att se Keira som barn ...även fast jag inte tror hon sa ett enda ord.
niljoh (Anmäl)   23/2 2003
fy fan vad dålig. Insest