Out for Blood

Originaltitel: Out for Blood
Regissör:Richard Brandes
Utgivningsår:2004

Om Out for Blood:

Den hårt arbetande polisen Hank har blivit lämnad av sin fru, som skriver vampyrböcker, och har börjat ta till flaskan. Hans chef ger honom ett nytt fall med en försvunnen kvinna, samt en uppmaning att skärpa till sig och hålla sig från spriten. Hank går till raveklubben där kvinnan senast befunnit sig, och vem ser han där om inte denna brud? Han följer efter henne och hon bjuder med honom till en fest med löftet om sex, samt ett litet hypnotiskt trick med ögonen. Men vad som börjar som en sexorgie slutar med tänder insjunkna i halsar, rinnande blod och en pistol som gör allt annat än skada. Till råga på allt blir Hank biten av vad som verkar vara Mästaren.

Titel: Vampires 2
Genre: Skräck
Nothing Left to Fear
Titel: The Way of War
Originaltitel: The Way of War
Regissör: John Carter (II)
År: 2008
Regissör: Michael A Nickles
År: 2012
Genre: Thriller, Skräck
Playback

Kevin Dillon, Vanessa Angel, Jodi Lyn O'Keefe, Lance Henriksen, Kenneth Colom, Alex McArthur, Ismail Kanater, Jim Ortlieb, Melissa Rivers, Adrian N Roberts, Nick Stellate, Jody Hart

Richard Brandes

Action, Thriller, Skräck, Fantasy

As Good as Dead, Vampires: Out for Blood

Diskussioner om Out for Blood  (0 diskussioner)
Kommentarer om Out for Blood (30 st)
Bumbi78 (Anmäl)   17/11 2014
Halvporrig vampyrskräckis på låg budget. Har sina stunder trots att den mest kämpar sin mer än nyttigt korkade story. Lance är alltid sevärd och räddar det som räddas kan och Dillon går runt i samma äckliga t-shirt hela filmen. Funkar att se mitt i natten när hjärnan är frånkopplad.
Xenox (Anmäl)   11/7 2012
Ej sevärd.
amam (Anmäl)   4/7 2012
Gud, vad 90-tal den kändes. Själva filmen blev däremot mycket mer underhållande om man tänkte sig att det inte är Kevin Dillon som spelar huvudrollen utan att man sitter och tittar på en av Johnny Drama Chases filmer från Entourage. Också kul att det är typ Buffy-vampyrer som de slåss mot.
Robkiller (Anmäl)   10/12 2011
Lågbudget vampyrfilm som känns väldigt 90-tal (gjord 2004 dock). Handlingen byggs upp stegvis och scenerna med Lance Henriksen är faktiskt rätt ok. Men resten är knappast sevärt... det mesta är uselt och den blir aldrig intressant, spännande eller skrämmande. Den blir faktiskt bara sämre och sämre ju längre den håller på.
Erikcleric (Anmäl)   9/9 2009
Nej den här är inget vidare! Ser spännande ut på utsidan. Det enda som är värt är kemin och scenerna mellan Kevin Dillon och Lance Henriksen, som spelade tillsammans i Escape from Absolom. Vampyrerna är skrattretande, det finns inget som ger någon känsla av skräck här. Förutom en liten twist kanske.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Out for Blood