Out of Reach

Originaltitel: Out of Reach
Regissör:Leong Po-Chih
Utgivningsår:2004

Om Out of Reach:

Billy Ray Lancing, en före detta agent, upptäcker att fosterprogrammet han använder för att hjälpa en ung flicka faktiskt är ett nätverk som smugglar kvinnor och barn för att prostituera dem. Lancing följer spåren över Atlanten för att återfinna flickan och sätta stopp för det hela.
Se filmen på Netflix

Regissör: Marc S Grenier
År: 2001
Genre: Action, Thriller, Mysterium
Hidden Agenda

Steven Seagal, Nick Brimble, Robbie Gee, Shawn Lawrence, Ida Nowakowska, Matt Schulze, Agnieszka Wagner, Murat Yilmaz

Drama, Action, Romantik, Thriller

The Rescue

Polen, USA
Diskussioner om Out of Reach  (0 diskussioner)
Kommentarer om Out of Reach (55 st)
purskatuja (Anmäl)   24/2 2016
Tyvärr rätt menlös och oengagerande. Orealistisk relation mellan Seagal och tjejen.
Commandante (Anmäl)   31/5 2015
Stenhård etta! Seagal när han var som allra sämst.
RichardEk (Anmäl)   24/7 2013
Ett angeläget ämne ursäktar inte en dålig film inte ens när Seagal själv påstås ha kommit på idéen. I stort sett alla hans filmer på sistone utspelas någon annanstans än i USA, kriminaliteten regerar och endast Seagal kan ställa allt till rätta. Lägg till fighter, skjutande och lite naturromantik och du har ännu en Steven Seagal - film att ha eller mista. Ifall filmen ändå har spelats in och producerats med finess, då spelar en tunn story inte så stor roll, men i det här fallet framträder berättelsens tunnhet och förutsägbarhet med bedövande tydlighet.
Vasp (Anmäl)   22/3 2012
solif 2:a funkar fint att se men inget man minns.
eliastheman (Anmäl)   20/10 2011
hahaha, att det börjar med att han räddar en skadad fågel och bredväxlar med en föräldralös stackars flicka... klassiska citat som "you know I built this cabin with my own..money" och "pain is your friend, learn to love pain and it will set you free" är alltid underhållande men det räcker inte till mer än en tvåa, en tvåa för att det är seagal
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Out of Reach