Over Her Dead Body

Originaltitel: Over Her Dead Body
Regissör:Jeff Lowell
Utgivningsår:2008

Om Over Her Dead Body:

Förtvivlad över att hans fästmö Kate dör på deras bröllopsdag konsulterar Henry en psykisk kvinna vars namn är Ashley, till Kates syster Chloes stora förtret. Trots att han är skeptisk över hennes synska färdigheter faller de för varandra. Men Ashley blir snart jagad av Kates spöke som tycker det är hennes skyldighet att göra slut på Henrys och Ashleys romans, om det så är det sista hon gör.
Se filmen på CDON

Regissör: Thor Freudenthal
År: 2009
Genre: Komedi
Hundpensionatet

Eva Longoria, Paul Rudd, Lake Bell, Jason Biggs, Lindsay Sloane, Stephen Root, William Morgan Sheppard, Wendi McLendon-Covey, Ali Hillis, Deborah Theaker

Jeff Lowell

Komedi, Romantik, Fantasy

Diskussioner om Over Her Dead Body  (0 diskussioner)
Kommentarer om Over Her Dead Body (62 st)
Krille80 (Anmäl)   22/12 2014
Paul Rudd, Eva Longoria, Lake Bell och Jason Biggs innehar de största rollerna i denna charmiga, förutsägbara, trevliga och rätt underhållande romantiska komedi. Filmen är en av de sorters filmer som jag gillar och som är väldigt välbekant och säkert för mig. Det är ytterst svårt att få mig att inte gilla filmer som detta. De är föga originella och står ytterst sällan ut inom något område men nivån är jämn och bra och underhåller till fullo under tiden man ser den. 3+
Robkiller (Anmäl)   5/4 2014
Romantisk komedi med Eva Longoria som revanschlystet spöke... rullar på utan att egentligen vara bra, men är väl egentligen inte dålig heller.. får duga...
RunRiot (Anmäl)   22/1 2013
Charmig och rätt kul. Har svårt att se Paul Rudd och Eva Longoria som ett par dock och deras karaktärer kändes inte alls som att de skulle passa ihop... Tur för dem att det inte blev så då...
noillusions (Anmäl)   29/5 2012
Jag hade fått för mig att denna skulle vara bra, eller jag kanske inte hade några jättestora förhoppningar men ändå liksom. Har också haft den i flera år utan att hinna se den, men såg den igår och kan säga att jag få gånger varit så uttråkad av en film. Jag riktigt satt och skruvade på mig och bara längtade tills den var slut. Jag är dock envis av mig och vill gärna se klart alla filmer oavsett, men det var svårt. Den var tråkig och tramsig och jag gillar inte alls storyn. Paul Rudd gillar jag dock och det var nog det enda som var bra ;) Fast han har haft bättre karaktärer, helt klart!
Daquiri (Anmäl)   5/9 2011
Väldigt förutsägbar!