Overboard

Originaltitel: Overboard
Regissör:Bob Fisher, Rob Greenberg
Utgivningsår:2018

Om Overboard:

En bortskämd och rik man faller överbord från sin lyxjakt och tappar minnet.

Eugenio Derbez, Anna Faris, Eva Longoria, John Hannah, Swoosie Kurtz, Mel Rodriguez, Josh Segarra, Hannah Nordberg, Alyvia Alyn Lind, Payton Lepinski, Fernando Luján, Cecilia Suárez, Mariana Treviño, Jesús Ochoa, Omar Chaparro, Adrian Uribe, Per Graffman

Bob Fisher, Rob Greenberg

Komedi, Romantik

Diskussioner om Overboard  (0 diskussioner)
Kommentarer om Overboard (4 st)
Barneyk (Anmäl)   15:13 19/10
Börjar verkligen helt uselt, sen tar den sig ganska rejält och känns nästan okej, sen blir den otroligt krystad och rätt kass igen. Jag gillar Faris men kemin med Derbez finns verkligen inte där någonstans, vare sig som fiender eller partners. Överlag funkar filmen väldigt dåligt och alldeles för lite humor som går hem hos mig. Inte usel, men ändå en etta.
ekback (Anmäl)   23:00 18/9
Börjar taffligt men blir bättre när man lär känna karaktärerna lite mer osv... fortfarande ingen höjdarfilm men den funkar att kolla på.
Borrman (Anmäl)   20:13 14/8
Lättsam och stundtals underhållande
Skullbone (Anmäl)   23:47 21/7
Stark 2:a, men håller inte riktigt för en 3:a. Har aldrig gillat Anna Faris och denna film ändrar inte på det, men filmen är iallafall helt ok underhållning. De tre döttrarna gör en helt OK insats alla tre!