Ozone! Attack of the Redneck Mutants

Originaltitel: Ozone! Attack of the Redneck Mutants
Regissör:Matt Devlen
Utgivningsår:1986

Om Ozone! Attack of the Redneck Mutants:

En ung miljö-student är ute på den amerikanska landsbygden och undersöker effekterna av det allt större hålet i ozon-lagret. När hon besöker ett hus för att låna telefonen och hittar en lemlästad person där inne börjar hon ana att det är värre ställt än tidigare befarat.

Scott Davis, Barbara Dow, Lorraine Dowdy, Richard Hawk, Brad McCormick, Rhonda Rooney, Blue Thompson, Luther Webb, Janice Williams

Brad Redd

Skräck

Diskussioner om Ozone! Attack of the Redneck Mutants  (0 diskussioner)
Kommentarer om Ozone! Attack of the Redneck Mutants (2 st)
jezebel (Anmäl)   15/11 2015
På omslaget heter den här filmen "Attack of the redneck mutants" och på baksidan "Attack och the mutant rednecks". Sammanfattar ambitionsnivån. Fortfarande en klassiker i min filmsamling.
Dele (Anmäl)   23/5 2007
Visst är detta en riktig b-film med många brister (och inte direkt något man ser om), men filmens syfte att leverera skratt funkade iaf. hos mig.