På liv och död

Originaltitel: No Holds Barred
Regissör:Thomas J Wright
Utgivningsår:1989

Om På liv och död:

Hulk Hogan gör brottarlegenden och TV-stjärnan Rip som vägrar att låtas sig köpas av Brell från ett konkurrerande TV-bolag. Den avvisade Brell söker hämnd. Han ser sin chans i Zeus, en mänsklig stridmaskin av jätteformat. Rips heder tvingar honom att ställa upp på en match mot Zeus där allt är tillåtet.

Titel: Thunderground
Originaltitel: Thunderground
Regissör: David Mitchell (I)
År: 1989
The Wrestler

Joan Severance, Hulk Hogan, Kurt Fuller, Tommy 'Tiny' Lister, Mark Pellegrino

Dennis Hackin

Action

Diskussioner om På liv och död  (0 diskussioner)
Kommentarer om På liv och död (15 st)
dudson (Anmäl)   12/10 2017
Ubeer hjärndöd & ostig rulle.Hogan är ju så sopig. Skoj när en tjej säger Hogan istället för filmens namn RIP. Stor humor där. Nästan så man håller på skurken i detta fallet. Blek 2a.
Djason (Anmäl)   18/5 2017
Klar 1:a egentligen men Hogan är ju med för tusan.
gotler (Anmäl)   11/11 2015
Absolut ett mästerverk!
myslas (Anmäl)   8/4 2014
Haha, makalöst usel förstås, beyond bad. Men fullständigt förståeligt att man försökte göra så mycket pengar som möjligt på Hulk Hogans popularitet. Leta upp lite gamla Wrestlemania-filmer istället om ni vill få lite underhållning från den här "sporten".
Ramza (Anmäl)   3/4 2014
"What's thaat smeeell!?"
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till På liv och död