Betyg idag: 1 043 Besökare idag: 4 224

Regissör:Judd Apatow
Utgivningsår:2007
Antal betyg:11902 betyg

Om På smällen:

Festprissen Ben Stone får sig en rejäl överraskning när hans one night stand Alison från några veckor tidigare dyker upp och berättar att hon är gravid.

Titel: 40 Year-Old Virgin
Originaltitel: Forgetting Sarah Marshall
Regissör: Nicholas Stoller
År: 2008
Dumpad

Katherine Heigl, Seth Rogen, Paul Rudd, Leslie Mann, Jason Segel, Jay Baruchel, Jonah Hill, Martin Starr, Charlyne Yi, Ken Jeong, Kristen Wiig, Alan Tudyk, Harold Ramis, Bill Hader, Craig Robinson, Adam Scott, Iris Apatow, Maude Apatow, Joanna Kerns

Judd Apatow

Drama, Komedi, Romantik

Recension På smällen

- elinaw sätter betyg 2 och skriver:
En olycka sker så lätt. En oskyldig flört, ett lite mindre oskyldigt one night stand - och så ett ödersdigert missförstånd om kondomens vara eller inte vara. Vips! Katastrofen är ett faktum. I På smällen tvingas Ben och Alison – ett synnerligen omaka ungt par – tacklas med insikten om att de ska bli föräldrar. Och inte bara det - de ska bli det tillsammans! De försöker få det att fungera, men det...

Recension av På smällen - Läs hela!

Diskussioner om På smällen  (0 diskussioner)
Kommentarer om På smällen (642 st)
picklessmulan (Anmäl)   11:52 12/2
Mycket rolig komedi som blandar humor och allvar på ett fantastiskt sätt. Bra skådisar.
Sunken25 (Anmäl)   21/12 2016
Bra komedi med ett budskap som driver lite med sig själv och det blir bra. Kulturkrockarna som uppstår är roliga, bra skriven dessutom från Apatow.
yrkeschaufföre (Anmäl)   14/10 2015
Charm och budskap, lite lågt här å där men Jag gillar: Heigl, Mann, Wiig och Älskar Paul Rudd Så en ganska stark trea får den idag.
Krille80 (Anmäl)   8/12 2014
Judd Apatow som skrev och regisserad "The 40 Year Old Virgin" är här tillbaka med en film i samma härliga anda. Här känner man igen den grova humorn och språket kombinerad med massor av charm, hjärta och värme. Slutresultatet blir inte lika klockrent som "The 40 Year Old Virgin" men detta är utan tvekan riktigt bra.
Fredrik83 (Anmäl)   22/10 2014
Jag måste citera Danny Glover, I'm getting to old for this shit!
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till På smällen