Paddington 2

Originaltitel: Paddington 2
Regissör:Paul King (II)
Utgivningsår:2017

Om Paddington 2:

I denna uppföljaren har Paddington blivit en del av familjen Brown och är omtyckt i samhället Windsor Gardens. När tant Lucy ska fylla 100 har han hittat den perfekta presenten i form av en unik bok i antikaffären. Men när boken blir stulen måste han och familjen Brown hitta tjuven.

Ben Whishaw (röst), Hugh Bonneville, Sally Hawkins, Brendan Gleeson, Hugh Grant, Jim Broadbent, Julie Walters, Peter Capaldi, Samuel Joslin, Sanjeev Bhaskar, Madeleine Harris, Jessica Hynes, Imelda Staunton (röst), Michael Gambon (röst)

Paul King (II), Simon Farnaby

Komedi, Animerad, Familjefilm, Äventyr, Fantasy

Frankrike, Storbritannien, USA
Diskussioner om Paddington 2  (0 diskussioner)
Kommentarer om Paddington 2 (13 st)
dafreakish (Anmäl)   19:43 3/5
Minst lika charmig och harmlös som den första filmen. När filmer är gjorda med så stort hjärta som det här, är det svårt att inte ryckas med, trots eventuella manusbrister.
PeterTheW (Anmäl)   22:39 31/1
Varm, härlig, humoristik och välgjord.
Benisakura (Anmäl)   2/10 2018
Tyckte saknade det mest från första filmen tyvärr.
Barneyk (Anmäl)   24/7 2018
Fin, gullig, mysig, bättre än första. Men, det blir inte mer än en tvåa. Svårt att förklara varför.
Soul Survivor (Anmäl)   9/4 2018
Mycket bra! Minst lika bra som ettan. Lika fantasifull, varmhjärtad, humoristisk och intelligent. Ovanligt bra uppföljare!
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Paddington 2