Paddleton

Originaltitel: Paddleton
Regissör:Alex Lehmann
Utgivningsår:2019

Om Paddleton:

När en medelålders man får beskedet att han har dödlig cancer ber han sin granne att hjälpa honom ta livet av sig, innan sjukdomen gör det.

Mark Duplass, Ray Romano, Kadeem Hardison, Dendrie Taylor, Christine Woods, Marguerite Moreau, Jack McGraw

Alex Lehmann, Mark Duplass

Drama, Komedi

Diskussioner om Paddleton  (0 diskussioner)
Kommentarer om Paddleton (4 st)
Tatty (Anmäl)   12:47 2/4
Långdragen och seg film. Men lite starkt innan filmen slutade. Stark vänskap må jag säga att det kändes lite sorgligt!
vonadel (Anmäl)   14:22 24/3
Jag visste ju vad Duplass gick för, men att Romano kunde göra denna typ av roll så bra kände jag inte till. Väldigt fint och rörande film. 7/10
mammene (Anmäl)   16:52 16/3
Tja en någotsånär stark tvåa kan det här dystra, men samtidigt komiska drama vara värt. Ingen förgyllning av livet precis, men också vad vänskap kan betyda med dess ganska enkla nöjen. Livet går vidare trots allt för de som blir kvar.
johli260 (Anmäl)   10:12 25/2
Otroligt seg film. Handlingen är totalt meningslös och filmen är urlångsam. En av de absolut sämsta filmerna jag någonsin sett. Totalt slöseri med tid.