Paranormal Activity 3

Originaltitel: Paranormal Activity 3
Regissör:Henry Joost, Ariel Schulman
Utgivningsår:2011

Om Paranormal Activity 3:

Filmen utspelar sig 1988, om syskonen Kristy och Katies första kontakt med den andliga världen, som kommer att leda till händelserna i Paranormal Activity 2.

Titel: Paranormal Activity 4
Originaltitel: Paranormal Activity: The Ghost Dimension
Regissör: Gregory Plotkin
År: 2015
Paranormal Activity: The Ghost Dimension

Katie Featherston, Sprague Grayden, Lauren Bittner, Brian Boland, Christopher Nicholas Smith, Chloe Csengery, Jessica Tyler Brown, Dustin Ingram, Johanna Braddy, Hallie Foote

Christopher Landon (II)

Skräck, Mysterium

Recension Paranormal Activity 3

- Mihon86 sätter betyg 3 och skriver:
Tredje gången gillt. Det är oktober och det är skräck tider nu när mörkret kommer och med det som väntat blev det en till film i 'Paranormal Activity'-serien. Del 3 utspelar sig långt före del 1 och 2 och berättar om hur Katie och hennes syster fick kontakt med det väsen som senare skulle bringa deras liv obehagligheter. För regin står två dokumentär filmare Henry Joost och Ariel Schulman mest...

Recension av Paranormal Activity 3 - Läs hela!

Diskussioner om Paranormal Activity 3  (0 diskussioner)
Kommentarer om Paranormal Activity 3 (149 st)
Zarquon (Anmäl)   28/1 2018
Det är roligt när man tittar igenom en filmserie, som man anar kommer spåra ur förr eller senare, och så är liksom ögonblicket när det sker så tydligt att man kan peka ut det direkt: "Japp. Där. I den scenen hände det. Där hoppade de över hajen. De atomsprängde frysen. Nu är det bara störtlopp resten."
fridenpaden (Anmäl)   25/11 2017
Bättre än de två första. Mest irriterad över att det lilla man få reda på bara skapar fler frågor. Jag undrar om nästa del går ännu längre bak i tiden och hur de då ska lösa found footage-sättet att spela in filmen på. Super 8?
MaxMackan (Anmäl)   11/11 2017
Några coola effektscener som imponerar. Ett fortsatt intresse för att skapa en mytologin men börjar också bli svårköpt på just de punkterna. Motsägelsefull och för "snygg" för video från 88.
Filmfantast86 (Anmäl)   23/10 2017
Anaythea (Anmäl)   14/6 2017
FIlmerna blir lite sämre för varje uppföljare. I den här är slutet riktigt överdrivet.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Paranormal Activity 3
Se filmen