Passengers

Originaltitel: Passengers
Regissör:Morten Tyldum
Utgivningsår:2016

Om Passengers:

Resan för två passagerare ombord på ett rymdskepp, som transporterar dem till ett nytt liv på en annan planet, tar en livsfarlig vändning när deras stasiskapslar av någon mystisk anledning väcker dem 90 år innan de når sin destination. Medan Jim och Aurora försöker lösa mysteriet bakom det tekniska felet, börjar de bli förälskade i varandra, utan att kunna motstå attraktionen som finns mellan dem. Samtidigt hotas deras liv av att skeppet håller på att haverera och av sanningen bakom deras för tidiga uppvaknande

Titel: Gravity
Regissör: Christian Alvart
År: 2009
Genre: Action, Thriller, Skräck, Science Fiction, Mysterium
Pandorum

Chris Pratt, Jennifer Lawrence, Laurence Fishburne, Michael Sheen, Andy Garcia, Julee Cerda, Aurora Perrineau, Vince Foster, Kara Flowers, Conor Brophy, Emma Clarke (röst), Fred Melamed (röst), Chris Edgerly (röst), Matt Corboy (röst)

Jon Spaihts

Drama, Romantik, Science Fiction

Diskussioner om Passengers  (0 diskussioner)
Kommentarer om Passengers (93 st)
Supernaut (Anmäl)   19:23 23/3
Två timmar bortslösad potential.
Goblim (Anmäl)   07:56 16/3
Oväntat emotionellt gripande science fiction.
jezebel (Anmäl)   20:21 7/3
Över förväntan! Även om det aldrig blir mycket tyngre än faktumet att Chris Pratt är hopplöst strandad på en rymdfärja utan ljus i tunneln.
capitol (Anmäl)   19:27 4/2
Verkligen inte bra, extremt stereotypa karaktärer och inget oväntat händer i handlingen.
Poker-Mange (Anmäl)   01:17 22/1
Fanns en budget och helt ok SF-koreografi. Dock inget manus att tala om. Helt innehållslös film. Undvik denna dynga.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Passengers