Betyg idag: 3 665 Besökare idag: 10 664

Originaltitel: Passengers
Regissör:Morten Tyldum
Utgivningsår:2016

Om Passengers:

Resan för två passagerare ombord på ett rymdskepp, som transporterar dem till ett nytt liv på en annan planet, tar en livsfarlig vändning när deras stasiskapslar av någon mystisk anledning väcker dem 90 år innan de når sin destination. Medan Jim och Aurora försöker lösa mysteriet bakom det tekniska felet, börjar de bli förälskade i varandra, utan att kunna motstå attraktionen som finns mellan dem. Samtidigt hotas deras liv av att skeppet håller på att haverera och av sanningen bakom deras för tidiga uppvaknande

Titel: 71: Into The Fire
Regissör: Francis Lawrence
År: 2007
Genre: Drama, Thriller, Skräck, Science Fiction
I Am Legend

Chris Pratt, Jennifer Lawrence, Laurence Fishburne, Andy Garcia, Vince Foster, Kara Flowers, Conor Brophy, Julee Cerda, Aurora Perrineau, Michael Sheen, Fred Melamed (röst)

Jon Spaihts

Drama, Romantik, Äventyr, Science Fiction

Med i listor: Medlemmarnas mest betygsatta just nu
Diskussioner om Passengers  (0 diskussioner)
Kommentarer om Passengers (26 st)
kervisch (Anmäl)   15:21 19/1
snygg men wtf ! Kärleksdrama i rymden ? Nja... hade varit bättre om dom lagt ner mer tid på att visa oss om själva uppdraget dom var på. Kunde blivit en riktgt bra film. Men men är man sämst så är man.
dafreakish (Anmäl)   16:58 18/1
Passengers är en ganska splittrad film. Kärlek och sci-fi är inte den vanligaste kombinationen och det fungerar med blandat resultat. Mycket är snyggt, båda historierna är bra var för sig men tillsammans blir det aningen lökigt. Lawrence är alltid strålande och även om Pratt känns lite felcastad så gör han ett habilt jobb. Minus för det hastiga och onödigt stressade slutet. Svag trea.
deswhip (Anmäl)   21:03 10/1
Plus: Välgjord, bra skådespeleri, inspirerande idé, intressant moraliskt dilemma. Minus: Kanske några tekniska tveksamheter och jag tycker inte man tog tillvara på slutet som man kunde ha gjort, det var bra men kunde varit bättre. Summarum: Klart sevärd, 3+.
Ramza (Anmäl)   12:05 10/1
Lagom spännande, lagom romantisk... Inget man kommer komma ihåg men funkar som en lagom mysig dejtfilm.
Zeds2003 (Anmäl)   23:32 8/1
I liked it! Positivt överraskad, inget speciellt egentligen - men jag upplevde den som något annorlunda. Classic story och så, men skön känsla och välbalanserad med berättande, skådespel, musik och skönt foto!
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Passengers
Se filmen