Betyg idag: 1 381 Besökare idag: 6 618

Originaltitel: Passengers
Regissör:Morten Tyldum
Utgivningsår:2016

Om Passengers:

Resan för två passagerare ombord på ett rymdskepp, som transporterar dem till ett nytt liv på en annan planet, tar en livsfarlig vändning när deras stasiskapslar av någon mystisk anledning väcker dem 90 år innan de når sin destination. Medan Jim och Aurora försöker lösa mysteriet bakom det tekniska felet, börjar de bli förälskade i varandra, utan att kunna motstå attraktionen som finns mellan dem. Samtidigt hotas deras liv av att skeppet håller på att haverera och av sanningen bakom deras för tidiga uppvaknande

Titel: Oldboy
Regissör: Scott Derrickson
År: 2014
Genre: Action, Kriminalare, Thriller, Skräck
Deliver Us from Evil

Chris Pratt, Jennifer Lawrence, Laurence Fishburne, Michael Sheen, Andy Garcia, Julee Cerda, Aurora Perrineau, Vince Foster, Kara Flowers, Conor Brophy, Emma Clarke (röst), Fred Melamed (röst), Chris Edgerly (röst), Matt Corboy (röst)

Jon Spaihts

Drama, Romantik, Science Fiction

Med i listor: Medlemmarnas mest betygsatta just nu, Medlemmarnas senast betygsatta nya filmer
Diskussioner om Passengers  (0 diskussioner)
Kommentarer om Passengers (57 st)
eraserheead (Anmäl)   18:48 25/4
Nej.
zallaxx (Anmäl)   19:32 20/4
Var länge sen jag blev känslomässigt involverad i en film. Bra jobbat!
horvendile (Anmäl)   07:41 18/4
Påtagligt lovande första halvtimmen. Håller inte riktigt så bra hela vägen ut, men ändå ganska bra, trots en del fysikaliska och storymässiga tveksamheter. Och jag tror att det är få filmer som understötts så väl av en halv bartender.
fredagsfil (Anmäl)   21:02 15/4
romantisk komedi, najs!
Oidipussy (Anmäl)   01:46 6/4
Alltså ursäkta? Ingen kemi, otroligt osympatiska karaktärer, och bara kliché hela vägen igenom? Här kunde man ju räkna ut exakt vad som skulle hända redan från början? Har jag typ sett en annan film en alla andra betygsättare?
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Passengers