Betyg idag: 1 047 Besökare idag: 5 903

Originaltitel: Passengers
Regissör:Morten Tyldum
Utgivningsår:2016

Om Passengers:

Resan för två passagerare ombord på ett rymdskepp, som transporterar dem till ett nytt liv på en annan planet, tar en livsfarlig vändning när deras stasiskapslar av någon mystisk anledning väcker dem 90 år innan de når sin destination. Medan Jim och Aurora försöker lösa mysteriet bakom det tekniska felet, börjar de bli förälskade i varandra, utan att kunna motstå attraktionen som finns mellan dem. Samtidigt hotas deras liv av att skeppet håller på att haverera och av sanningen bakom deras för tidiga uppvaknande

Titel: I Am Legend
Originaltitel: Homeless to Harvard: The Liz Murray Story
Regissör: Peter Levin
År: 2003
Historien om Liz Murray

Chris Pratt, Jennifer Lawrence, Laurence Fishburne, Michael Sheen, Andy Garcia, Julee Cerda, Aurora Perrineau, Vince Foster, Kara Flowers, Conor Brophy, Emma Clarke (röst), Fred Melamed (röst), Chris Edgerly (röst), Matt Corboy (röst)

Jon Spaihts

Drama, Romantik, Science Fiction

Med i listor: Medlemmarnas mest betygsatta just nu
Diskussioner om Passengers  (0 diskussioner)
Kommentarer om Passengers (38 st)
zyxz (Anmäl)   13:58 19/2
Tyvärr är den inte så bra som den kunde ha varit! Första delen riktigt bra, sen tappar den. Ologiskt och mycket Hollywood över filmen
hakuna (Anmäl)   15:03 17/2
En kärleksfilm kan bara bli så bra som en kärleksfilm kan va. Men denna är ändå snäppet vassare än många andra jag sett. Så gillar man romantik gillar man nog den här.
ShenLong (Anmäl)   13:19 10/2
wall-e för vuxna. romantiskt drama som aldrig blir intressant. jennifer lawrence är riktigt dålig i den också. chris pratt är lite mycket chris pratt som i övriga filmer. ibland kändes dialogerna som om man hört dem hundra gånger förut. det här var inte bra alltså
BRUTALIZE (Anmäl)   22:54 8/2
började bra i alla fall...
fridenpaden (Anmäl)   21:05 8/2
Riktigt bra första delen när Pratt är ensam.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Passengers
Se filmen