Påtaglig fara

Originaltitel: Clear and Present Danger
Regissör:Phillip Noyce
Utgivningsår:1994

Om Påtaglig fara:

CIA-analytikern Jack Ryan dras in i ett krig USA för i hemlighet mot den Colombianska knarkmaffian.
Se filmen på Plejmo

Regissör: Clint Eastwood
År: 1997
Genre: Drama, Kriminalare, Thriller
Absolut makt

Harrison Ford, Willem Dafoe, Anne Archer, Joaquim de Almeida, Henry Czerny, Harris Yulin, Donald Moffat, Miguel Sandoval, Benjamin Bratt, Raymond Cruz, Dean Jones, Thora Birch, Ann Magnuson, Hope Lange, Tom Tammi, Belita Moreno, James Earl Jones

John Milius, Donald Stewart, Steven Zaillian

Action, Thriller

Med i listor: Tom Clancy
Diskussioner om Påtaglig fara  (0 diskussioner)
Kommentarer om Påtaglig fara (98 st)
HerrNenne (Anmäl)   23:34 9/7
Försöker skapa spänning med politiskt fulspel men blir mest långtråkigt.
dudson (Anmäl)   12:42 22/6
Påtaglig tristess borde den egentligen hetat. ZZZzzz Mest massa data tryckande & beskymrade miner framför data skärmar. Så 90-tal att moss faktorn griper tag i en rejält snabbt" Sen är musiken bedrövligt sövande. 1+
Starkbröl (Anmäl)   18:58 25/3
Standard nittiotalsaction, stabil och gör det den ska. Väldigt lik boken efter vad jag minns, men boken var mer spännande...
myslas (Anmäl)   24/8 2017
För några år sedan hade man sagt att den här presidenten är helt orealistiskt porträtterad men det är ungefär såhär den nuvarande presidenten fungerar så... Hur som helst, det här är en helt ok men lite fånig och alldeles för lång thriller. Lite mer underhållande än Patrioter men ingenting jag har lust att se igen.
andmoreagain (Anmäl)   23/8 2016
Scenen där Ford, så jävla 90-tals-high-tech, har hackat sig in på medarbetarens dator för att komma åt känsliga dokument...åsså har han glömt pappret till skrivaren! :D
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Påtaglig fara