Patient Zero

Originaltitel: Patient Zero
Regissör:Stefan Ruzowitzky
Utgivningsår:2018

Om Patient Zero:

En aldrig tidigare skådad global pandemi har förvandlat majoriteten av mänskligheten till en våldsam infekterad varelse. En man har fått gåvan att kunna tala de infekterades språk och leder nu de sista överlevarna i en jakt på patient noll och ett botemedel.

Matt Smith (I), Natalie Dormer, John Bradley (II), Clive Standen, Colin McFarlane, Agyness Deyn, Stanley Tucci, James Northcote, Frederick Schmidt, Pippa Bennett-Warner, Toby Wharton, Susanna Herbert, Mac McDonald

Mike Le

Drama, Action, Skräck

Storbritannien
Diskussioner om Patient Zero  (0 diskussioner)
Kommentarer om Patient Zero (6 st)
Bumbi78 (Anmäl)   01:31 26/3
Måns Herngren löser mysteriet med att alla smittas av rabies och blir zombies. Jag gillar sånt här, men slutet kommer alldeles för abrupt.
TheHorrorfan (Anmäl)   20:36 31/1
Sådär. Tillhör dessvärre den bättre halvan av zombiefilmer som kommit de senaste åren. Vilket säger endel om utbudet.
ekneB (Anmäl)   1/12 2018
Känns rakt igenom som ett TV-serie avsnitt och inte en film. Spänningen saknas helt.
Djason (Anmäl)   27/11 2018
Måna kända skådisar utom huvudpersonen som ser ut som Måns Herngren i en riktig b rulle som ändå har lite nytt att komma med fram till slutet som kommer som ett brev på posten.
amam (Anmäl)   18/8 2018
Väldigt svag tvåa. Såg den enbart för att Natalie Dormer var med men det här är en ganska trist röra av ett dumt manus och tråkiga miljöer.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Patient Zero