Pay the Ghost

Originaltitel: Pay the Ghost
Regissör:Uli Edel
Utgivningsår:2015

Om Pay the Ghost:

En professor söker febrilt efter sin son som blev bortförd under en Halloween-parad.
Se filmen på iTunes

Regissör: Joel Bergvall, Simon Sandquist
År: 2009
Genre: Drama, Romantik, Thriller, Mysterium
Possession

Nicolas Cage, Sarah Wayne Callies, Jack Fulton, Veronica Ferres, Lyriq Bent, Erin Boyes, Maxwell McCabe-Lokos, Juan Carlos Velis, Lauren Beatty, Iain Becking, Janet Lo, Stephen McHattie

Dan Kay

Thriller, Skräck

Kanada, USA
Diskussioner om Pay the Ghost  (0 diskussioner)
Kommentarer om Pay the Ghost (21 st)
Jamesa (Anmäl)   5/10 2017
Inte så dum ändå, ganska nära en 3:a. Slutet är kanske lite neddragande, så att säga.
HerrNenne (Anmäl)   30/1 2017
Tyckte att den var läskig, men storyn var inte riktigt så stark. Som många skräckisar så börjar den bättre än den slutar. Rätt bra på att skapa stämning även om det är gamla tricks.
schramm (Anmäl)   24/10 2016
skönt att se en film som går emot det kontantlösa samhället. inget paypal eller switch så långt ögat når. däremot proppsar filmen på högre lärarlöner, så cage har haft råd att betala spöket. tyvärr blir det ett ig i betyg, då det var förlite gamar och blinda lodisar för min smak
annihilat0r (Anmäl)   5/6 2016
"Pay the Ghost" är en kuslig skräckfilm som genererade en del rysningar. Nicolas Cage passar verkligen i den här typen av stämningar, och imponerade således även här.
Tatty (Anmäl)   28/5 2016
Blev förvånad över filmen. Förväntade mig inte att filmen skulle vara bra. Tyckte det var liiite seg först men sen blev det spännande. Mest på slutet. Faktiskt bra film!
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Pay the Ghost