Peppermint

Originaltitel: Peppermint
Regissör:Pierre Morel
Utgivningsår:2018

Om Peppermint:

En ung mamma utan någonting att förlora bestämmer sig för att ta tillbaka det liv som hennes rivaler tog ifrån henne.

Jennifer Garner, John Gallagher Jr, John Ortiz, Juan Pablo Raba, Annie Ilonzeh, Jeff Hephner, Cailey Fleming, Eddie Shin, Method Man, Tyson Ritter, Ian Casselberry, Richard Cabral, Johnny Ortiz, Michael Reventar, Kyla-Drew, Gustavo Quiroz, Pell James

Chad St John

Drama, Action, Thriller

USA, Hongkong
Diskussioner om Peppermint  (0 diskussioner)
Kommentarer om Peppermint (7 st)
Purp (Anmäl)   15:38 7/4
Älskar payback och det här är en riktigt bra action med en bra Garner i huvudrollen, stark 4a
Barneyk (Anmäl)   10:45 4/4
Lite kul med en kvinnlig hämnare men tråkigt att filmen är lika platt, klyschig och trist som så många andra på alla andra sätt och vis. Garner gör ett stabilt jobb och vissa saker är väl rätt okej. Men på det stora hela ganska tråkig och oinspirerad film. Slät tvåa.
Zok (Anmäl)   22:44 24/2
Klar överraskning. Att man har sett historien många gånger tidigare har ingen roll, så länge det är underhållande och bra, vilket detta är. Har aldrig varit något fan av Jennifer Garner, men hon är bra här.
Hanness (Anmäl)   11:06 17/2
Standard Action, helt OK.
Hanness (Anmäl)   11:06 17/2
Standard Action, helt OK.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Peppermint