Perawan disarang sindikat

Originaltitel: Perawan disarang sindikat
Regissör:Ackyl Anwari
Utgivningsår:1987

Om Perawan disarang sindikat:

Två systrar vill hämnas på en skurk vid namn Tiger för att han mördat deras föräldrar. Tiger ville åt föräldrarnas hus och mark för att där bygga sitt underjordiska laboratorium. Systrarna samlar en stor skara kvinnor som de tillsammans med stormar Tiger's bas på motorcyklar. Raiden misslyckas och de överlevande tas tillfånga för att användas som labbråttor.

Titel: She-Devils on Wheels
Originaltitel: She-Devils on Wheels
Regissör: Herschell Gordon Lewis
År: 1968
Genre: Drama, Action
She-Devils on Wheels
Titel: Faster, Pussycat! Kill! Kill!
Originaltitel: Faster, Pussycat! Kill! Kill!
Regissör: Russ Meyer
År: 1965
Genre: Komedi, Kriminalare, Thriller
Faster, Pussycat! Kill! Kill!

Enny Beatrice, Yenny Farida, Leily Sagita, Nina Anwar, Ratna Debby, Yetty Lourens, Harry Capri, Uckie Kartolo, Dicky Zulkarnaen

Action

Virgins from Hell

Indonesien

Recension Perawan disarang sindikat

- niebaotan sätter betyg 4 och skriver:
Karen och hennes syster Sheila blir vittnen till hur deras föräldrar mördas av Mr. Tigers skoningslösa brottsyndikat. Som vedergällning bildar de ett kvinnligt motorcykelgäng och gör räder på Tigers spelhålor. När de ger sig ut på ett slutgiltigt anfall, där de ska krossa syndikatet för gott, så går saker galet. Tigers styrkor står emot och segrar över angriparna. De kvinnor som överlevt eldstriden...

Recension av Perawan disarang sindikat - Läs hela!

Diskussioner om Perawan disarang sindikat  (0 diskussioner)
Kommentarer om Perawan disarang sindikat (10 st)
Gordyal (Anmäl)   6/1 2016
Som helhet en rätt så enahanda film, men den är fullkomligt proppad med små guldkorn. Förutom det uppenbara som lättklädda biker-brudar och en jävla massa eldstrider så bjuds vi även på, och håll i hatten nu (och vill ni inte ha för många detaljer så kan ni sluta läsa nu); taklampssvingning, tortyr medelst gunga i taggtråd, krokodilbrottning, exploderande motorcykel på snöre, Nights in White satin på panflöjt, frigolitgrotta med liten sjö, ormkirurgi, smältande gubbe, grillad tant, mungo(?)-tortyr i säck, kroppsmålning med mosad råtta, lesbiskt blodslick, kokosnötsplockning, blodiglar, catfights i vatten, piskning, två påklädda tanter som blir dragna i håret i ett badkar, våldtäkter, liten trädgren som kastas femtio meter och genom en bov, underjordiskt laboratorium, effektiv fallucka, lite WIP-känsla och massor med annat. Ostoppbart! (9-/15)
JeremyClarkson (Anmäl)   6/1 2016
En rejäl samling rykande heta babes i denna rulle, men likt Faster, Pussycat! Kill! Kill! saknar den helt nakenscener, vilket jag finner smått provocerande i båda fallen. En riktig teaserfilm, men vad kan förvänta sig av en rulle från ett land där moralpaniksreligionen #1 dominerar?
nonamateur (Anmäl)   5/1 2016
haha! blev så glad av ormscenen att jag började gråta. psykolog nästa liksom.
craptastic (Anmäl)   13/4 2011
Hyfsat enformig. Jag varken hyllar eller häcklar. Mycket sliskig lack, lite crossar och hungriga män. Bra ingredienser för action
alexi (Anmäl)   1/11 2009
Riktigt skön 80-tals känsla med kläderna och soundtracket. Inspirerande och kul film!
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Perawan disarang sindikat