Perfect Fit

Originaltitel: Perfect Fit
Regissör:Donald P Borchers
Utgivningsår:2001

Om Perfect Fit:

En planlös ung man tar till mord för att tillgodose önskemålen hos hans nya flickvän, en narcissistisk blåjeansfetischist.

Titel: Kärlek och mord
Originaltitel: Blood and Concrete
Regissör: Jeffrey Reiner
År: 1991
Genre: Komedi, Kriminalare
Kärlek och mord

Alexander Polinsky, Maria Ford, Renée Humphrey, Nell Carter, Mary Woronov, Paul Bartel, Olivia Barash, John Philbin, Robert Musgrave, Billy Maddox, Bill Burr, Andre Rosey Brown, Nick Benedict, Samantha Phillips, George 'Buck' Flower

Anson Downes, Linda Favila

Komedi, Thriller

Diskussioner om Perfect Fit  (0 diskussioner)
Kommentarer om Perfect Fit (4 st)
Gordyal (Anmäl)   22/2 2015
Mycket märklig film. Någon sorts konstig kombination av erotisk thriller, crazy komedi, teen flick och neo-noir - utan att vara något av det. Maria Ford är kanon, scenen med bilen rolig och galenskaperna rätt så subtila. Synd att filmen bitvis är rätt så tråkig och tunn. Men ändå, den känns tillräckligt speciell för att vara sevärd. (7-/15)
menschenfeind (Anmäl)   24/2 2014
Så himla 90-tal.
Waldo Trumbull (Anmäl)   17/7 2012
Riktigt dum. De flesta av skådespelarna kan som bäst kallas amatörmässiga, manuset är lite för tunt och lite väl fånigt och hela produktionen känns ganska oinspirerad. Ett par lite smålustiga scener men inte mycket mer. Detta är inte värt att offra dryga 100 minuter av ditt liv på. Fast musiken var rätt mysig.
Grillo (Anmäl)   4/5 2012
Usch vad tråkig och korkad... Spolade förbi en halvtimme i mitten men märkte inte att jag missade nåt på det direkt...