Perfect Stranger

Originaltitel: Perfect Stranger
Regissör:James Foley
Utgivningsår:2007

Om Perfect Stranger:

Rowena 'Ro' Price är en journalist i New York som undersöker mordet på en barndomsvän. Spåren leder till mångmiljonären Harrison Hill, chef för en mäktig reklambyrå. I sin sökan efter bevis hamnar hon i en värld av onlinedating.

Titel: Edison
Regissör: Renny Harlin
År: 2011
Genre: Drama, Action, Krig
5 Days of War

Halle Berry, Bruce Willis, Giovanni Ribisi, Gary Dourdan, Nicki Aycox, Patti D'Arbanville, Clea Lewis, Emma Heming, Tamara Feldman, Jason Antoon, Karl Bury, Deirdre Lorenz, Richard Portnow

Todd Komarnicki, Jon Bokenkamp

Drama, Kriminalare, Thriller, Mysterium

Diskussioner om Perfect Stranger  (0 diskussioner)
Kommentarer om Perfect Stranger (170 st)
sawa (Anmäl)   8/8 2018
Sebar, men det verkar som det fattas en del i storyn, det är mycket man får gissa själv, kanske därför den har satts i genre "Mysterium"?
Boondock_saint (Anmäl)   7/1 2018
Hahaha, jag har gjort det igen - sett en hel film utan ett enda minne av att jag sett den förut. Tydligen satte jag en trea på denna 2009, det är ju helt obegripligt med tanke på hur kass den är. Inledningsscenen är nog bland det sämsta jag sett, skådespelar- och storymässigt.
Stygga-Vargen (Anmäl)   24/9 2016
En väldigt banal, tråkig och intetsägande film. Skådespeleriet är väl ganska hyfsat och måttligt underhållande blir det väl emellanåt men det är också allt.
unketknyte (Anmäl)   19/12 2015
Hahaha! 4:or för denna?
Murvel48 (Anmäl)   29/4 2015
Manuset hade större hål än en emmenthaler och den uttjatade varianten till twist var nära att sänka filmen till en etta.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Perfect Stranger
Se filmen