Phat Beach

Originaltitel: Phat Beach
Regissör:Doug Ellin
Utgivningsår:1996

Om Phat Beach:

Benny lånar sin pappas Mercedes och åker till stranden med sina vänner för vilda lite vilda upptåg i solen.

Jermaine 'Huggy' Hopkins, Eric Fleeks, Brian Hooks, Coolio, Claudia Kaleem, Candice Merideth, Alma Collins, Lawrence LeJohn, Glori Gold, Kate Ann Haney, Nicole Amaral, Tanya Reid, Tamara Nicole Bennett, Glenise Brathwaite, Tommy 'Tiny' Lister

Doug Ellin, Brian E O'Neal, Ben Morris

Komedi

Diskussioner om Phat Beach  (0 diskussioner)
Kommentarer om Phat Beach (2 st)
Waldo Trumbull (Anmäl)   25/7 2013
Jag tror inte jag är riktigt målgruppen för den här filmen, för den gav mig verkligen ingenting,. Jag blev inte ens upprörd över hur dålig den var. Detta är fullständigt intetsägande fluff.
lekke (Anmäl)   18/4 2013
Ja, vad hade man förväntat sig? En 1:a var ett självskrivet betyg. Den blir dock lite roligare om man dricker öl och undviker allt centralt som pågår på skärmen och istället riktar uppmärksamheten på alla statister.