Phat Girlz

Originaltitel: Phat Girlz
Regissör:Nnegest Likké
Utgivningsår:2006

Om Phat Girlz:

En uppåtsträvande modedesigner med inriktningen större storlek, strävar efter kärlek och erkännande.

Titel: Blue Lagoon: The Awakening
Regissör: Tom Dey
År: 2010
Genre: Komedi, Familjefilm
Marmaduke
Titel: Hercules och det förlorade kungariket
Originaltitel: Hercules and the Lost Kingdom
Regissör: Harley Cokeliss
År: 1994
Genre: Action, Äventyr, Fantasy
Hercules och det förlorade kungariket
Titel: Alvin och gänget 3
Originaltitel: Alvin and the Chipmunks: Chip-Wrecked
Regissör: Mike Mitchell (IV)
År: 2011
Genre: Komedi, Familjefilm, Fantasy
Alvin och gänget 3

Mo'Nique, Jimmy Jean-Louis, Godfrey, Kendra C Johnson, Joyful Drake, Dayo Ade, Felix Pire, Doug Ballard, Charles Duckworth, Jack Noseworthy, Eric Roberts, Chet Anekwe, Karen Elizabeth, Kelli Jackson

Nnegest Likké

Komedi

Diskussioner om Phat Girlz  (0 diskussioner)
Kommentarer om Phat Girlz (21 st)
KyLLo (Anmäl)   20/10 2013
Inte urusel, men tröttsam i längden och störande överspel.
Waldo Trumbull (Anmäl)   19/7 2012
Stereotyper, klichéer, usla skådespelare, platt manus, ännu plattare skämt... och Eric Roberts. Detta är inte bra någonstans, alls.
fjuppen (Anmäl)   24/10 2011
Trailern såg bra ut, eller ja, men jag trodde det skulle vara en B komedi med sköna skämt, men skenet bedrog sig visst.... Sämsta jag sett på länge!
federico033 (Anmäl)   31/12 2010
http://tvtropes.org/pmwiki/pmwiki.p hp/Main/BrokenAesop Så hur många fel gör filmen? få se: huvudpersonen är rasistisk och ytlig, endast män som ser ut som fitness modeller duger åt henne medan smala kvinnor automatisk är "skinny bitches" De män som blir intreserade av henne gör det för att deras kultur är omvänd, inte för att de ser henne som en fin person. "du är vacker trots att du är fet" men för säkerhets skull har vi med din mycket välsvarvade kusin som åmar sig i string bikini halva filmen igenom. Dessutom tråkig story, ful foto och kassa skämt i vad som marknadsför som en komedi
Zuzz (Anmäl)   31/12 2010
Vädelös, rasistisk med en mängd stereotyper. Illa.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Phat Girlz