Pixels

Originaltitel: Pixels
Regissör:Chris Columbus
Utgivningsår:2015

Om Pixels:

När utomjordingar misstolkar videoklipp från klassiska arkadspel som krigsförklaringar mot dem bestämmer de sig för att anfalla Jorden, med taktik hämtad från samma spel. För att kunna rädda världen tar president Will Cooper kontakt med sin barndomsvän, hemmabioinstallatören och tidigare arkadmästaren Sam Brenner. Under hans ledning får ett team av arkadnördar i uppdrag att ta kampen mot utomjordingarna. Till sin hjälp har de överstelöjtnant Violet Van Patten som förser arkadspelarna med unika vapen.

Titel: Pixels
Regissör: Barry Sonnenfeld
År: 2012
Genre: Komedi, Action, Science Fiction
Men in Black 3

Adam Sandler, Kevin James, Michelle Monaghan, Josh Gad, Peter Dinklage, Matt Lintz, Brian Cox, Jane Krakowski, Sean Bean, Denis Akiyama, Jackie Sandler, Ashley Benson, Serena Williams, Anthony Ippolito, Jared Riley, Jacob Shinder, Andrew Bambridge

Timothy Dowling, Tim Herlihy

Komedi, Action, Science Fiction

Kanada, Kina, USA
Diskussioner om Pixels  (0 diskussioner)
Kommentarer om Pixels (82 st)
Mysharry (Anmäl)   22:20 5/1
Dålig, men den gick att titta på
Henkepedia (Anmäl)   1/5 2018
Jag förväntade mig inte mycket av denna filmen och det är delvis därför jag väntat med att se den.
ModestyWilde (Anmäl)   14/12 2017
Det här är absolut URUSELT! Den sämsta smörja jag sett i år! By far!! Överspelat. Sopig idé. Töntigt manus. Fattar inte ens att det här ska föreställa kommersiell film - jag har inte något gott att säga om det här skräpet - tyvärr! Jag orkade inte ens se slutet ... URK! Det här är nästan ett skolboksexempel på hur man gör en riktigt dålig film ...
wasteoftime (Anmäl)   16/6 2017
Det finns delar i den här filmen som verkligen är kul och bra, men så finns det delar som är mer... meh? Det här hade nog passat bättre som en barn/familjefilm. Det är ju absolut inte dåligt, men inte heller bra. Fastnar liksom i limbo någonstans... 0,3 på SH-skalan.
Litsne (Anmäl)   13/6 2017
Jag hade låga förväntningar, men filmen lyckades ändå inte uppfylla dem. En svag 2:a.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Pixels
Se filmen