Plaguers

Originaltitel: Plaguers
Regissör:Brad Sykes
Utgivningsår:2008

Om Plaguers:

Ett gäng utomjordiska pirater kapar ett militärt rymdskepp som är på väg mot jorden. Tyvärr råkar de släppa lös ett virus som muterar allt till mordiska monster. Nu måste de få stopp på viruset och mutanterna innan skeppet når jorden och riskerar att utplåna allt liv där. Piraterna och militärerna får då jobba tillsammans, men lätt blir det inte.

Titel: Bloodsuckers
Originaltitel: Bloodsuckers
Regissör: Matthew Hastings
År: 2005
Genre: Action, Skräck, Science Fiction
Bloodsuckers

Steve Railsback, Chad Nell, Bobby James, Noelle Perris, Jared Michaels, Paige La Pierre, Alexis Zibolis, Erica Browne, Stephanie Skewes, Maija Polsley

Brad Sykes

Skräck, Science Fiction

Diskussioner om Plaguers  (0 diskussioner)
Kommentarer om Plaguers (14 st)
Robkiller (Anmäl)   18/9 2018
Lågbudget rymdskräck där det mesta är för uselt för sitt eget bästa... undvik.
Waldo Trumbull (Anmäl)   22/11 2012
Totalt värdelösa skådisar, specialeffekter som är etter värre och skamlösa stölder från filmer vars namn jag inte vill smutsa ner genom att nämna här. Detta är riktigt, riktigt dåligt.
Grillo (Anmäl)   15/11 2012
Zombies in spaaaace hade den lika gärna kunnat heta. Railsbacks rollfigur var ju direkt lyft ur Alien... Om det var ett försök till en hyllning så misslyckades det starkt eftersom den här filmen inte var i närheten av dess kvalité. Dessutom visar den här filmen att man inte ska försöka göra rymdscener i cgi med mikroskopisk budget. Det enda som var okej var zombiemakeupen som faktiskt var hyfsat ryslig.
TheHorrorfan (Anmäl)   3/3 2012
Tråkig smörja med dåliga skådespelare.
Totenkopf (Anmäl)   21/8 2011
En stabil etta till den här usla rymdskräckisen, eller rymdtramset är en bättre beskrivning.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Plaguers