Please Stand By

Originaltitel: Please Stand By
Regissör:Ben Lewin
Utgivningsår:2017

Om Please Stand By:

En ung autistisk kvinna rymmer från sin vårdare i San Francisco för att kunna lämna in ett Star Trek-manus till en Hollywood-tävling.

Titel: My Name Is Khan
Regissör: Morgan Matthews
År: 2014
Genre: Drama, Komedi
Mästerskapet

Dakota Fanning, Toni Collette, Alice Eve, River Alexander, Marla Gibbs, Michael Stahl-David, Jessica Rothe, Jacob Wysocki, Patton Oswalt, Robin Weigert, Tony Revolori, Lara Lihiya, Shawn Roe, Stephanie Allynne, Farrah Mackenzie, Madeleine Murden

Michael Golamco

Drama, Komedi

Diskussioner om Please Stand By  (0 diskussioner)
Kommentarer om Please Stand By (8 st)
PeterTheW (Anmäl)   00:29 23/6
Riktigt, riktigt bra.
Lasersword (Anmäl)   00:25 19/2
Oväntat bra film! Dakota Fanning gör en stark rollprestation och den fina och lite sorgsna berättelsen fångar en verkligen. Den är bra i sin enkelhet.
Tatty (Anmäl)   23/12 2018
Dakota Fanning är så bra i filmen! Älskar hennes roll! Gillar filmen starkt för den är så bra berättelse.
HerrNenne (Anmäl)   22/12 2018
För mig som inte har en aning känns det här som en blick som kommer utanför. Har svårt att ens bry mig här när det känns så konstruerat.
Stygga-Vargen (Anmäl)   8/12 2018
Dakota Fanning och Toni Collette gör som vanligt bra ifrån sig men själva filmen är dock inte särskilt bra. Den hade kunnat bli bra om den inte varit så himla tjatig.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Please Stand By