Plus one

Originaltitel: Plus One
Regissör:Jeff Chan, Andrew Rhymer
Utgivningsår:2019

Om Plus one:

För att överleva en sommar fylld av vänner och bekantas bröllop, kommer vännerna Ben och Alice överens om att vara varandras "+1" på alla bröllop de är inbjudna till.

Maya Erskine, Jack Quaid, Ed Begley Jr., Beck Bennett, Jon Bass, Scarlett Bermingham, Rachelle Carson, Rosalind Chao, Jessy Hodges, Allan Havey, Max Jenkins, Emma Koenig, Anna MacDonald, Caitlin McGee, Zachary Read, Jeff Ward, Finn Wittrock, Patrick Wooda

Jeff Chan, Andrew Rhymer

Informationen om denna film är inte
kontrollerad av filmtipset.se än
Diskussioner om Plus one  (0 diskussioner)
Kommentarer om Plus one (1 st)
ulpe01 (Anmäl)   16:14 25/6
Inte så dåligt som jag hade trott i förväg. Det är väl inte superoriginellt, men hade tillräckligt av nybilskänsla för att jag skulle gilla det. Maya Erskine var väl största behållningen. Det tog mig ett tag, men sen kom jag på att jag tycker att Jack Quaid ser mer ut som Joshua Jacksons och Jamie Dornans kärleksbarn än avkomman till Meg Ryan och Dennis Quaid.