Polar

Originaltitel: Polar
Regissör:Jonas Åkerlund
Utgivningsår:2019

Om Polar:

När en pensionerad lönnmördare förvandlas från jägare till byte gör han comeback för att strida mot en armé av yngre och hänsynslösa mördare.

Mads Mikkelsen, Vanessa Hudgens, Katheryn Winnick, Fei Ren, Ruby O Fee, Matt Lucas, Robert Maillet, Anthony Grant, Josh Cruddas, Lovina Yavari, Ayisha Issa, Pedro Miguel Arce, Anastasia Marinina, Martin Zolotarev, Richard Dreyfuss, Johnny Knoxville

Jayson Rothwell

Action, Kriminalare, Thriller, Äventyr

USA, Tyskland
Med i listor: Medlemmarnas mest betygsatta just nu
Diskussioner om Polar  (0 diskussioner)
Kommentarer om Polar (17 st)
ekback (Anmäl)   23:57 15/2
Fucking grym på alla sätt! Mörk action komedi, inte alls vad jag hade förväntat mig, mycket postivit överraskad. Actionscenerna var ju grymma, Mikkelsen äger hårt och hela handlingen är fan skön. What\'s not to like? :D
Fargo (Anmäl)   10:20 11/2
Tyvärr rätt dålig. Fylld med massa onödigt som inte tillför någonting. Hade aldrig betalat för den.
psyche_delic (Anmäl)   04:45 11/2
Oj vad den här försökte vara många saker som den misslycakdes med.
Krilledood (Anmäl)   23:17 7/2
En bisarr blandning av mörk humor och groteskt blodig action som fungerar oväntat bra. Mads Mikkelsen är som "klippt och skuren" för rollen och presterar perfekt. Jag hade dock gärna sett en betydligt tajtare klippning då filmen är onödigt lång och flera scener som drar ner helheten lätt hade kunnat plockas bort utan problem. Ändå en väldigt sevärd film om du gillar genren och inte har ont av blod som sprutar i varannan scen.
Halofreak92swe (Anmäl)   21:39 3/2
En märkbart sämre variant av John Wick med alldeles för mycket humor som känns malplacerad och en alldeles för absurd huvudskurk. Underhållande, visst. Men inte något jag känner för att se igen. Mikkelsen är ju stenhård och riktigt bra iaf så den får en 3.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Polar