Polar

Originaltitel: Polar
Regissör:Jonas Åkerlund
Utgivningsår:2019

Om Polar:

När en pensionerad lönnmördare förvandlas från jägare till byte gör han comeback för att strida mot en armé av yngre och hänsynslösa mördare.

Mads Mikkelsen, Vanessa Hudgens, Katheryn Winnick, Fei Ren, Ruby O Fee, Matt Lucas, Robert Maillet, Anthony Grant, Josh Cruddas, Lovina Yavari, Ayisha Issa, Pedro Miguel Arce, Anastasia Marinina, Martin Zolotarev, Richard Dreyfuss, Johnny Knoxville

Jayson Rothwell

Action, Kriminalare, Thriller, Äventyr

USA, Tyskland
Diskussioner om Polar  (0 diskussioner)
Kommentarer om Polar (20 st)
bryngel (Anmäl)   21:56 23/2
Kunde ju varit så bra. Mikkelsen är grym som vanligt. Men vad hjälper det när det skvalpar över på alla andra punkter liksom.
Asian Dawn (Anmäl)   21:53 23/2
Stabil, skoningslös actionthriller som kryddats med märkligt överdrivna biroller.
deswhip (Anmäl)   00:44 20/2
Jag gillar inte riktigt när de i vad som ska föreställa en vanlig historia i verkliga världen blandar in seriefigursliknande karaktärer. Men jag gillar Mikkelsen och den kvinnliga huvudrollen. Slutet knöts också ihop bra.
ekback (Anmäl)   23:57 15/2
Fucking grym på alla sätt! Mörk action komedi, inte alls vad jag hade förväntat mig, mycket postivit överraskad. Actionscenerna var ju grymma, Mikkelsen äger hårt och hela handlingen är fan skön. What\'s not to like? :D
Fargo (Anmäl)   10:20 11/2
Tyvärr rätt dålig. Fylld med massa onödigt som inte tillför någonting. Hade aldrig betalat för den.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Polar