Poltergeist

Originaltitel: Poltergeist
Regissör:Gil Kenan
Utgivningsår:2015

Om Poltergeist:

En familj blir besökta av spöken i deras hem. Först verkar andarna vänliga, och flyttar mest runt objekt i huset för skojs skull, men det hela tar en otäck vändning när spökena börjar terrorisera familjen och kidnappar den yngsta dottern.

Titel: Poltergeist
Regissör: Scott Charles Stewart
År: 2010
Genre: Action, Thriller, Fantasy
Legion

Sam Rockwell, Rosemarie DeWitt, Saxon Sharbino, Kyle Catlett, Kennedi Clements, Jared Harris, Jane Adams (II), Susan Heyward, Nicholas Braun, Karen Ivany, Patrick Garrow, Soma Bhatia

David Lindsay-Abaire

Thriller, Skräck

USA, Kanada
Diskussioner om Poltergeist  (0 diskussioner)
Kommentarer om Poltergeist (50 st)
janne (Anmäl)   31/12 2017
Jag tycker att den tidigare versionen är bättre. Jag tycker att den här är i alla fall värd en trea.
Murvel48 (Anmäl)   28/3 2017
Obegripligt att man väljer att satsa på en remake som på alla plan är sämre än originalet. En mycket svag tvåa.
lrenner (Anmäl)   26/3 2017
Skit.
Tatty (Anmäl)   20/3 2017
Faktisk bra film! Älskar att Sam Rockwell är med i filmen. Men måste säga att originalet är bra och känns mer läskigare än denna. Fast denna var spännande ändå!
ekneB (Anmäl)   9/10 2016
Den är ju inte direkt dålig, men det är inte bra heller. Den är mest "Meh..". Ingen film som kommer lämna något direkt spår efter sig när den är över, men helt lagom okej för att funka som en popcornskräckis.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Poltergeist
Se filmen