Poolboy

Originaltitel: Poolboy: Drowning Out the Fury
Regissör:Garrett Brawith
Utgivningsår:2011

Om Poolboy:

Vietnam-veteran Sal Bando skäms över sitt förflutna som poolboy men när han återvänder hem och upptäcker att poolrengöring numera bara drivs av mexikanska firmor tar han upp kampen för att återupprätta yrket och sig själv.
Se filmen på Plejmo

Titel: Julia X
Originaltitel: Julia X 3D
Regissör: PJ Pettiette
År: 2011
Genre: Thriller, Skräck
Julia X

Kevin Sorbo, Ross Patterson, Danny Trejo, Jason Mewes, Edi Patterson, Bryan Callen, Mark Curry, Robert LaSardo, Paul Ben-Victor, Alanna Ubach

Ross Patterson

Komedi

Diskussioner om Poolboy  (0 diskussioner)
Kommentarer om Poolboy (13 st)
Metheuz (Anmäl)   17/5 2016
Nästan så medvetet genomusel att den blir bra. Fast jag kan inte med gott mod sätta något högre betyg.
mr_magi (Anmäl)   5/6 2013
Riktigt underhållande!
Iwar83 (Anmäl)   10/4 2012
Den här filmen är det sämsta vi sett. Vi använder den som bästa exempel på dålig film.
dudson (Anmäl)   4/12 2011
Oj Oj vilken Sjuk vrickad film med sånn jävla crazy humor lol) Väl värd en skojfrisk 4a...
Pava (Anmäl)   3/10 2011
Oh my fuckin god...vilken j...a dynga! Är lätt med på min lista över dom tio uslaste rullarna som jag någonsin skådat. *kräksmiley*
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Poolboy