Pottersville

Originaltitel: Pottersville
Regissör:Seth Henrikson
Utgivningsår:2017

Om Pottersville:

Det är en lång kall vinter i Pottersville, och den kämpande butiksägaren Maynard drabbas av hårda tider. Under en sen fyllenatt blir han misstänkt för den legendariska Bigfoot, och ett massivt mediadrev drar igång, som genast ökar lönsamheten i staden.

Titel: Surviving Christmas
Originaltitel: Surviving Christmas
Regissör: Mike Mitchell (IV)
År: 2004
Originaltitel: Love the Coopers
Regissör: Jessie Nelson
År: 2015
Love the Coopers

Michael Shannon, Judy Greer, Ron Perlman, Christina Hendricks, Thomas Lennon, Mary Marquiss Ashley, Ian McShane, Michael Torpey, Debargo Sanyal, Greta Lee, Elena Hurst, Blake Perlman, Timothy Davis-Reed, Julian Lerner, Collin Crook, Mary Marquiss Ashley

Daniel Meyer

Komedi

Diskussioner om Pottersville  (0 diskussioner)
Kommentarer om Pottersville (3 st)
Barneyk (Anmäl)   13:25 17/1
Jag förvånas lite över hur snygg den här filmen är! Hans butik är grymt snyggt inredd och filmningen känns verkligen som det är ett par snäpp över filmens kvaliteter i övrigt. Lite småkul och småtrevligt ljummen komedi, typisk tvåa. Men med sceneri och filmning som på sina ställen hör hemma i typiska fyror.
Stygga-Vargen (Anmäl)   12/12 2018
Mohahaha!
Murvel48 (Anmäl)   30/12 2017
Det enda bra med den här filmen är längden - men jag skulle inte offra 85 minuter på den om jag fick leva om mitt liv. Nu är ni varnade!