Betyg idag: 1 493 Besökare idag: 6 927

Originaltitel: Power Rangers
Regissör:Dean Israelite
Utgivningsår:2017

Om Power Rangers:

Fem gymnasieungdomar tvingas inse att de måste bli någonting extraordinärt när de upptäcker att deras småstad Angel Grove – och världen – är på väg att förgöras av ett hot från rymden. Utvalda av ödet, inser de att de är de enda som kan rädda planeten, men för att göra det måste de överkomma sina problem och tillsammans bli Power Rangers innan det är försent.

Dacre Montgomery, Naomi Scott, RJ Cyler, Ludi Lin, Becky G, Elizabeth Banks, Bryan Cranston, Matt Shively, Cody Kearsley, David Denman, Robert Moloney, Anjali Jay, Sarah Grey, Morgan Taylor Campbell, Caroline Cave, Kayden Magnuson, Bill Hader (röst)

John Gatins

Action, Äventyr, Science Fiction, Fantasy

Saban's Power Rangers

Hongkong, Japan, Kanada, Mexiko, Nya Zeeland, USA
Med i listor: Medlemmarnas mest betygsatta just nu, Medlemmarnas senast betygsatta nya filmer
Diskussioner om Power Rangers  (0 diskussioner)
Kommentarer om Power Rangers (10 st)
Halofreak92swe (Anmäl)   19:55 21/6
Så fruktansvärt larvig. Alldeles för barnslig för att ens vara underhållande. 2-.
Barneyk (Anmäl)   22:40 16/6
Den här filmen har ändå ett par riktigt sympatiska sidor, det känns som ett ganska bra försök till inkluderande representation och jag gillar grejen med hur dom alla kommer tillsammans och det hade kunnat vara lite av en superhjälte frukostklubb. Men, det är för platt och B och helt enkelt inte alls bra nog. Jag gillar verkligen helheten överlag och tanken bakom, men detaljer i dialog, karaktärer, koreografi, dramaturgi osv osv osv håller klassisk B-klass rakt igenom. Effekterna är dock verkligen inget att klaga på. Den är helgjuten på det sättet. Så även om det inte ens är en särskilt stark tvåa så är det ändå ett sympatiskt försök på något sätt.
Engravadlax (Anmäl)   00:16 16/6
Mä. Barnfilm. För övrigt så är Megazordens styrmekanism pants-on-head retarded.
callusis (Anmäl)   22:30 14/6
Åh så gulligt det ska vara jämt.... in med mer blod, misär och svett. 2-
foppa99 (Anmäl)   22:06 14/6
Efter de blev PR va filmen galet dålig. Innan, helt ok
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Power Rangers