Prästen i paradiset

Originaltitel: Prästen i paradiset
Regissör:Kjell Sundvall
Utgivningsår:2015

Om Prästen i paradiset:

Äntligen stod prästen i predikstolen. Eller också inte. Kjell Bergqvist som lagom försupen präst i Svenska kyrkan i Thailand, och han gör allt annat än håller i gudstjänster.
Se filmen på Plejmo

Regissör: Kjell Sundvall
År: 2015
Genre: Komedi
I nöd eller lust

Kjell Bergqvist, Eva Röse, Richard Ulfsäter, Björn Bengtsson, Atle Antonsen, Agnes Kittelsen, Stig Engström, Deyana Viktorsson, Peter Schildt, Maria Fahl-Vikander, Ulf-Peder Johansson, Annika Nordin, Evalena Ljung-Kjellberg, Åsa-Lena Hjelm, Anders Lönnbro

Niclas Ekström

Komedi

Happy Hour in Paradise

Sverige
Diskussioner om Prästen i paradiset  (0 diskussioner)
Kommentarer om Prästen i paradiset (9 st)
deswhip (Anmäl)   01:46 28/2
Filmen är lite pajig rent allmänt, jag förstår att den fått så många ettor. Jag tänker tex på skådespeleriet som är sådär, det kryllar av icke trovärdiga klyschor om Thailand och förresten låg trovärdighet rakt igenom. Men jag tycker ändå att den var underhållande och en positiv filmupplevelse.
KyLLo (Anmäl)   2/5 2018
Bästa tortyren vore att tvingas titta på en sån här film i ett svep. Den sämsta sidan av komedi-Sverige. Partaj och Hey Baberiba kan vara ojämnt, men i jämförelse hade jag mycket hellre sett en sådan film. Gillar parodier, men det här är inte ett dugg träffande eller komiskt, utan bara tillgjort, klyschigt och påfrestande.
Murvel48 (Anmäl)   28/4 2018
Överspelad och helt poänglös smörja.
karlstadtös (Anmäl)   20/7 2017
Så sjukt dålig! Varken rolig eller underhållande, bara fånig!
kallewj (Anmäl)   13/2 2016
Jag brukar gilla allt med Kjell B, men detta alltså, känns som något som partaj/hejbaberiba har gjort...
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Prästen i paradiset
Se filmen