Pray for Morning

Originaltitel: Pray for Morning
Regissör:Cartney Wearn
Utgivningsår:2006

Om Pray for Morning:

En grupp ungdomar bryter sig in i ett övergivet hotell där fem ungdomar mördats tidigare. Hotellet är dock befolkat av onda andar och det förflutna börjar spela in i ungdomarnas liv och de måste kämpa på liv och död för att inte falla offer för den onde Edouard Leopold Edus krafter.

Udo Kier, Jonathon Trent, Jessica Stroup, Dennis Flanagan, Ashlee Turner, Jackson Rathbone, Brandon Novitsky, Kip Martin, Rachel Veltri, Robert F Lyons, Peter Pasco

Cartney Wearn

Thriller, Skräck

Diskussioner om Pray for Morning  (0 diskussioner)
Kommentarer om Pray for Morning (2 st)
TheHorrorfan (Anmäl)   7/11 2013
Den hade ju potential till att bli någonting tack vare vissa utav skådespelarna, men istället så väljer de att lägga in effekter som de inte kan hantera alls, vilket förstör allting. Dock så får den ändå en väldigt svag 2a, tack vare Jessica Stroup.
TheWildRose (Anmäl)   17/10 2009
Tyckte inte att den här filmen var särskilt bra. Bara förvirrande och allmänt dålig. Dock lyfte Jessica Stroup & Jackson Rathbone upp filmen lite med bra skådespeleri. Men ändå, rekommenderas inte..