Pretty Ugly People

Originaltitel: Pretty Ugly People
Regissör:Tate Taylor
Utgivningsår:2008

Om Pretty Ugly People:

En döende kvinna ringer sina gamla vänner för att en sista gång föra dem samman. När vännerna anländer upptäcker de att situationen inte riktigt stämmer överens med vad de förväntade sig.

Titel: Why Did I Get Married?
Originaltitel: Why Did I Get Married?
Regissör: Tyler Perry
Regissör: Peter Billingsley
År: 2009
Genre: Komedi
Trubbel i paradiset

Missi Pyle, Melissa McCarthy, Josh Hopkins, Jack Noseworthy, Larry Sullivan, Octavia Spencer, Allison Janney, Phill Lewis, Philip Littell, William Sanderson

Tate Taylor

Komedi

Diskussioner om Pretty Ugly People  (0 diskussioner)
Kommentarer om Pretty Ugly People (3 st)
Waldo Trumbull (Anmäl)   27/11 2012
Stundtals småcharmig, men till största delen påfrestande. Ytliga, endimensionella karaktärer, gestaltade av halvtaskiga skådespelare, fånigt manus och uselt foto. Funkar bra att sitta och slötitta på, men man känner sig ändå lite lurad på den timme och fyrtio minuter man slösat på den.
Kopla (Anmäl)   7/11 2009
En mysig rulle som lyckas engagera mig.
J_B (Anmäl)   26/10 2009
Det finns ingen anledning att se den här filmen, den innehåller liksom inget... Efter att ha sett den, känner jag mig som efter att ha varit och storhandlat, mycket tröttare, aningen själsligt fattigare och lite mer död.