Primal Rage

Originaltitel: Primal Rage: The Legend of Oh-Mah
Regissör:Patrick Magee
Utgivningsår:2018

Om Primal Rage:

Ett nyförenat ungt pars körning genom Pacific Northwest blir en mardröm, eftersom de tvingas möta naturen, osäkra lokalbefolkningen och en monstruös varelse som är känd för indianerna som Oh-Mah.

Casey Gagliardi, Andrew Joseph Montgomery, Jameson Pazak, Marshal Hilton, Jim Roof, Blake Johnson, Brandon Gibson, Terry Peay, Tim Martin, Trevor Wright, Scotty Fields, Eloy Casados, Matt Herold, John Wrightson, Missa Leighton

Jay Lee, Patrick Magee

Diskussioner om Primal Rage  (0 diskussioner)
Kommentarer om Primal Rage (4 st)
Sture Stenhög (Anmäl)   17:22 21/1
Till stor del en standardrulle i genren, även om karaktärerna lyckas bete sig ännu mer ologiskt än vanligt. Den händelse som inleder förloppet för våra huvudpersoner nämns t.ex. aldrig igen, var de inte ens lite fundersamma över vad fan som hände? Mycket sådant blir det. Hillbilly-karaktärerna är dessutom mer än lovligt trötta. Men länge är det iaf någorlunda underhållande, jag gillar trots allt skogsskräckisar, men när de börjar knarka ner sig i gamla indianmyter, så blir det här alltmer trist. Så nej, det blir inte mycket kvar att rekommendera i slutändan
TheHorrorfan (Anmäl)   4/6 2018
Okej b-produktion. Men inget som imponerar. Stark 2:a.
Robkiller (Anmäl)   31/5 2018
Monster som jagar folk i skogen mest hela tiden. Risiga skådespelare och avsaknad av vettig handlig gör att det är svårt att bry sig om vad som händer i denna.
amam (Anmäl)   11/5 2018
Ganska småkul creature feature. Har bitvis kul kills och funkar hyfsat utan några större överraskningar. Svag trea.