Prime Time

Originaltitel: Prime Time
Regissör:Agneta Fagerström-Olsson
Utgivningsår:2012

Om Prime Time:

Den populära programledaren Michelle Carlsson skjuts ihjäl efter en avslutad tv-inspelning på ett slott i Sörmland. Mördaren måste finnas bland de tio personer som festade med Michelle under hennes sista natt. En av de tio misstänkta är Annika Bengtzons bästa vän Anne Snapphane. Annika sätts att bevaka fallet för Kvällspressen. Baserad på romanen "Prime time" av Liza Marklund från år 2002.
Se filmen på Plejmo

Titel: Nobels testamente
Originaltitel: Nobels testamente
Regissör: Peter Flinth
Nobels testamente

Malin Crépin, Björn Kjellman, Leif Andrée, Kajsa Ernst, Erik Johansson (II), Felix Engström, Richard Ulfsäter, Moa Gammel, Josephine Bornebusch, Maria Kulle, Göran Stangertz, Gustav Levin, Jakob Hultcrantz Hansson, Malin Buska, Anneli Martini

Alex Haridi

Drama, Kriminalare, Thriller

Annika Bengtzon: Crime Reporter - Prime Time, Annika Bengtzon: Prime Time

Sverige
Diskussioner om Prime Time  (0 diskussioner)
Kommentarer om Prime Time (35 st)
Rai (Anmäl)   23/1 2018
Alla dom här filmerna är totalt värdelösa...
Zebulonm (Anmäl)   20/9 2015
Helt ok..
Krille80 (Anmäl)   14/1 2015
Mestadels en riktigt pinsam och usel filmupplevelse där den största boven i dramat är skådespelarinsatserna som är under all kritik. Den enda skådespelaren som lyckas övertyga och levererar i sin roll är Josephine Bornebusch. Detta är den andra filmen av de sex nya filmatiseringarna av Liza Marklunds böcker om journalisten Annika Bengtzon. Jag måste säga att jag är väldigt tveksam till att jag ger någon mer film i denna serien en chans.
Djason (Anmäl)   10/3 2014
Malin Crépin är väl helt ok som Annika Bengton men själva historian känns barnslig, och alla personer i filmen känns så jäkla osympatiska på något sätt, svårt att fatta tycke för något då.
AlbinWesley (Anmäl)   9/3 2014
Tycker denna är värre än sin föregångare! Skådespel och dialog är inte sällan parodiskt dåligt, ja det vetesjutton om det inte är parodi allting? Nej hu.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Prime Time