Private Life

Originaltitel: Private Life
Regissör:Tamara Jenkins
Utgivningsår:2018

Om Private Life:

Ett par som lider av infertilitet försöker hålla sitt äktenskap på banan medan de sjunker djupare in i en konstig värld bestående av assisterad reproduktion och adoptionstankar. När deras doktor föreslår tredjepartsreproduktion brister det för dem, tills den nyligen avhoppade collegestudenten Sadie dyker upp och de bestämmer sig för att ompröva sitt beslut.

Kathryn Hahn, Paul Giamatti, Kayli Carter, Molly Shannon, John Carroll Lynch, Desmin Borges, Tracee Chimo, Siobhan Fallon, Emily Robinson, Denis O'Hare, Lizzy DeClement, David Cale, Francesca Root-Dodson, Danny Deferrari, Maddie Corman, Fenton Lawless

Tamara Jenkins

Drama

Med i listor: Medlemmarnas senast betygsatta nya filmer
Diskussioner om Private Life  (0 diskussioner)
Kommentarer om Private Life (3 st)
Christofer (Anmäl)   20:47 10/11
Vackert och sorgligt. Samspelet mellan Giamatti och Hahn var halva grejen här. Kanske saknade jag något som hade fått det att lyfta, jag vet inte. Helt okej var det iaf.
annihilat0r (Anmäl)   21:48 20/10
”Private Life” är ett mysigt och finstämt men samtidigt sorgligt konstverk. Varm och levande – djup och filosofisk. För vuxna tittare.
Spidde (Anmäl)   08:34 15/10
Bra och välspelad film på ett lite annorlunda tema som behandlas på ett intressant och tänkvärt sätt. Så mycket mer än vad jag hade förväntat mig. Klart sevärd!