Private Life

Originaltitel: Private Life
Regissör:Tamara Jenkins
Utgivningsår:2018

Om Private Life:

Ett par som lider av infertilitet försöker hålla sitt äktenskap på banan medan de sjunker djupare in i en konstig värld bestående av assisterad reproduktion och adoptionstankar. När deras doktor föreslår tredjepartsreproduktion brister det för dem, tills den nyligen avhoppade collegestudenten Sadie dyker upp och de bestämmer sig för att ompröva sitt beslut.

Titel: Instant Family
Originaltitel: Instant Family
Regissör: Sean Anders
År: 2018
Genre: Drama, Komedi
Instant Family

Kathryn Hahn, Paul Giamatti, Kayli Carter, Molly Shannon, John Carroll Lynch, Desmin Borges, Tracee Chimo, Siobhan Fallon, Emily Robinson, Denis O'Hare, Lizzy DeClement, David Cale, Francesca Root-Dodson, Danny Deferrari, Maddie Corman, Fenton Lawless

Tamara Jenkins

Drama

Diskussioner om Private Life  (0 diskussioner)
Kommentarer om Private Life (6 st)
erosagape (Anmäl)   20:30 7/4
Baa skådespeleri i en tänkvärd historia och slutscenen är för go'.
mammene (Anmäl)   17:44 21/3
Mycket tjafsande och gnabbande, men med glimten i ögat. Då mycket från Paul Giamattis sida som det oftast är när han är inblandad. Doktorn som spelades av Denis O'Hare var obetalbar i sina repliker och minspel. Man lyckades få till det. En trea.
ShenLong (Anmäl)   24/11 2018
usch vad jag tycker om giamatti
Christofer (Anmäl)   10/11 2018
Vackert och sorgligt. Samspelet mellan Giamatti och Hahn var halva grejen här. Kanske saknade jag något som hade fått det att lyfta, jag vet inte. Helt okej var det iaf.
annihilat0r (Anmäl)   20/10 2018
”Private Life” är ett mysigt och finstämt men samtidigt sorgligt konstverk. Varm och levande – djup och filosofisk. För vuxna tittare.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Private Life