Prospect

Originaltitel: Prospect
Regissör:Christopher Caldwell, Zeek Earl
Utgivningsår:2018

Om Prospect:

En tonårsflicka reser med sin pappa till en avlägsen måne på jakt efter gäckande rikedomar. Det finns dock fler som strövar omkring i månens giftiga skog och arbetet utvecklas snabbt till en desperat kamp för att fly.

Sophie Thatcher, Pedro Pascal, Jay Duplass, Andre Royo, Sheila Vand, Anwan Glover, Doug Dawson, Christopher Morson, Arthur Deranleau, Alex McCauley, Krista Johnson, Brian Gunter, Trick Danneker, Luke Pitzrick, Shepheard Earl, Ben Little

Christopher Caldwell, Zeek Earl

Action, Äventyr, Science Fiction

Kanada, USA
Diskussioner om Prospect  (0 diskussioner)
Kommentarer om Prospect (7 st)
isecore (Anmäl)   22:48 4/5
En okej western-fast-i-rymden. Begränsad på många vis och även om det är relativt klanderfria skådespelarinsatser så känner man sig inte särskilt engagerad med karaktärerna. Fint foto och en skönt sliten, smutsig kostymering bidrar men historien är för tunn för att räcka längre än till en trea.
Robkiller (Anmäl)   20:43 9/4
Rätt meningslös skatt-letar sci-fi som mest består av gående i skogen.
PeterTheW (Anmäl)   20:32 24/3
Njaaa.
Djason (Anmäl)   22:02 21/3
Helt ok sci-fi gjord med små medel. En aning rörig kanske men ändå snyggt gjord. Pedro Pascal känd från Game of thrones gör ett bra jobb.
snubbel (Anmäl)   11:29 18/2
Kortfilmen från 2014 (finns på duTuben) är klart bättre