Prospect

Originaltitel: Prospect
Regissör:Christopher Caldwell, Zeek Earl
Utgivningsår:2018

Om Prospect:

En tonårsflicka reser med sin pappa till en avlägsen måne på jakt efter gäckande rikedomar. Det finns dock fler som strövar omkring i månens giftiga skog och arbetet utvecklas snabbt till en desperat kamp för att fly.

Sophie Thatcher, Pedro Pascal, Jay Duplass, Andre Royo, Sheila Vand, Anwan Glover, Doug Dawson, Christopher Morson, Arthur Deranleau, Alex McCauley, Krista Johnson, Brian Gunter, Trick Danneker, Luke Pitzrick, Shepheard Earl, Ben Little

Christopher Caldwell, Zeek Earl

Action, Äventyr, Science Fiction

Kanada, USA
Diskussioner om Prospect  (0 diskussioner)
Kommentarer om Prospect (4 st)
Djason (Anmäl)   22:02 21/3
Helt ok sci-fi gjord med små medel. En aning rörig kanske men ändå snyggt gjord. Pedro Pascal känd från Game of thrones gör ett bra jobb.
snubbel (Anmäl)   11:29 18/2
Kortfilmen från 2014 (finns på duTuben) är klart bättre
ekback (Anmäl)   21:38 10/2
Helt ok sci-fi i begränsad miljö (förmodligen pga budget). Det gärna kunnat få hända lite mer i filmen eller åtminstone lite fler miljöombyten, men känslan i de miljöer som handlingen utspelar sig i har de iaf lyckats med. Man känner verkligen hur utsatta karaktärerna är i den människofientliga miljö de befinner sig i...
Bozze80 (Anmäl)   11/11 2018
Retro sci-fi, skön känsla och design (nästan så man hade kunnat göra vissa saker snyggare själv) rakt igenom, hygglig story med lite logiska luckor som man bör se bort ifrån, men gör man det så är det klart underhållande!