Rabbits

Originaltitel: Rabbits
Regissör:David Lynch
Utgivningsår:2002

Om Rabbits:

Tre kaniner lever ett mörkt liv i en lägenhet utanför vilken det alltid regnar.

Titel: Inland Empire
A Snake of June

Scott Coffey, Rebekah Del Rio, Laura Harring, Naomi Watts

David Lynch

Drama, Kortfilm, Skräck, Fantasy, Mysterium

Diskussioner om Rabbits  (0 diskussioner)
Kommentarer om Rabbits (65 st)
Salvation_Mind (Anmäl)   27/6 2014
Kunde ha fått högre betyg om man gillar att känna sig lost, men det är tvärtom av vad jag vill med livet.
Jonatanh (Anmäl)   26/12 2012
Mystisk, hypnotiskt och smått förvirrande. Precis som Lynch ska vara. Måste dock erkänna att det känns lite sökt ibland, men den kommer växa när man sett den några gånger och får lagom klarhet kring dialogen. Dock är känslan av att vara något vilse det bästa med Lynch och att "lösa" hans filmer har aldrig varit intressant för mig.
Hypostas (Anmäl)   15/7 2012
Det stämmer att "dialogerna är som om man har klippt upp hela manuset och klistrat ihop det på ett väldigt osammanhängande sätt". Faktum är att en person säger något som en annan person sedan svarar på i ett annat avsnitt, eller så kommer frågan efter svaret. Ganska kul att sitta och pussla ihop dialogen igen. Men jag blev väl inte så väldigt mycket klokare av det ändå... Men ja, gillar man Lynch så ska man givetvis se denna.
Zelect (Anmäl)   8/1 2012
Det fanns inte mycket i filmen som jag förstod och dialogerna är som om man har klippt upp hela manuset och klistrat ihop det på ett väldigt osammanhängande sätt. Lynch överraskar som vanligt med mystisk stämning och miljö!
DrJW (Anmäl)   9/4 2011
För att citera Homer Simpson: "Brilliant, I have absolutly no idea what I just watched..." Seriöst, väldigt poetiskt.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Rabbits