Röjar-Ralf kraschar internet

Originaltitel: Ralph Breaks the Internet
Regissör:Phil Johnston, Rich Moore
Utgivningsår:2018

Om Röjar-Ralf kraschar internet:

Bråkstaken Ralf och hans kompis Vanilja von Sockertopp, båda två från videospelsvärlden, sätter allt på spel när de ger sig in i den outforskade, vidsträckta och spännande internetvärlden, som kanske eller kanske inte kommer överleva Ralfs röjande.

John C Reilly (röst), Sarah Silverman (röst), Gal Gadot (röst), Taraji P Henson (röst), Jack McBrayer (röst), Jane Lynch (röst), Alan Tudyk (röst), Alfred Molina (röst), Ed O'Neill (röst), Sean Giambrone (röst), Flula Borg (röst), Timothy Simons (röst)

Phil Johnston, Pamela Ribon

Komedi, Animerad, Familjefilm, Äventyr, Fantasy

Wreck-It Ralph 2

Diskussioner om Röjar-Ralf kraschar internet  (0 diskussioner)
Kommentarer om Röjar-Ralf kraschar internet (12 st)
foppa99 (Anmäl)   21:42 15/7
riktigt bra uppföljare
Rai (Anmäl)   12:01 30/6
För mycket produktplacering för min del. Man kan undra hur mycket företagen har betalat för att ha med sitt varumärke i filmen? Hur som helst filmen var långt ifrån lika bara som ettan, så en svag 3:a...
Stygga-Vargen (Anmäl)   22:08 26/6
Kanonrulle! Lika bra som ettan!
Hanness (Anmäl)   19:24 23/6
Härlig humor.