Rampage: Big Meets Bigger

Originaltitel: Rampage
Regissör:Brad Peyton
Utgivningsår:2018

Om Rampage: Big Meets Bigger:

Primatologen Davis Okoye håller människor på avstånd, men formar en speciell vänskap med den intelligenta gorillan George. Ett vetenskapligt projekt går snett och förvandlar den snälla apan till ett galet monster. Och det finns fler. När USA är i fara, försöker Okoye hitta ett botemedel och förhindra en global katastrof.

Titel: Jurassic World: Fallen Kingdom
Originaltitel: Jurassic World: Fallen Kingdom
Regissör: J A Bayona
År: 2018
Genre: Action, Äventyr, Science Fiction
Jurassic World: Fallen Kingdom

Dwayne Johnson, Naomie Harris, Malin Åkerman, Jeffrey Dean Morgan, Jake Lacy, Joe Manganiello, Marley Shelton, PJ Byrne, Demetrius Grosse, Jack Quaid, Breanne Hill, Matt Gerald, Will Yun Lee, Urijah Faber, Bruce Blackshear, Jason Liles

Ryan Engle, Carlton Cuse, Ryan J Condal, Adam Sztykiel

Action, Äventyr, Science Fiction

Diskussioner om Rampage: Big Meets Bigger  (0 diskussioner)
Kommentarer om Rampage: Big Meets Bigger (32 st)
TheHorrorfan (Anmäl)   16:21 16/6
Helt okej pang-pang action. Lättsamt. Svag 3:a.
dafreakish (Anmäl)   01:11 23/3
Fascinerande uselt med Johnson, Harris och en gorilla. Det här är en sådan där film där story och dialog är så värdelös att den blir rolig vilket man sällan ser nu för tiden. Bad guysen är så ruttet skrivna, Åkerman borde skämmas för sin tolkning, att man undrar hur manuset ens blev till. "Kom igen grabbar, skriv det dummaste ni kan komma på! Klara? Bra. Nu börjar vi filma!".
Tatty (Anmäl)   11:44 21/3
Väldigt spännande och så inne i filmen att man håller eller tappar andan för all spänning som händer hela tiden! Gillar det skarpt och skådespelarna som är med i filmen! Dwayne Johnson var väldigt bra i filmen! Filmen har humor med som fick mig att le och skratta till.
Teodor (Anmäl)   20:44 15/3
Trots allt helt ok underhållning.
Krille80 (Anmäl)   08:45 3/3
När det gäller filmer som detta där fokus ligger på spektakulära och "over the top"-action så älskar jag alltid filmens första 30 minuter. Det är då grunden läggs i ett behagligt tempo där skådespelarna faktiskt får utrymme att agera och dialogen får ta plats. Efter denna halvtimme drar galenskapen igång och det blir bara skräp a la Transformers. Jag vägrar dock ge upp och hoppas alltid att jag ska bli positiv överraskad efter de inledande 30 minuterna. Tyvärr dock inte denna gången heller.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Rampage: Big Meets Bigger