Rampage: Big Meets Bigger

Originaltitel: Rampage
Regissör:Brad Peyton
Utgivningsår:2018

Om Rampage: Big Meets Bigger:

Primatologen Davis Okoye håller människor på avstånd, men formar en speciell vänskap med den intelligenta gorillan George. Ett vetenskapligt projekt går snett och förvandlar den snälla apan till ett galet monster. Och det finns fler. När USA är i fara, försöker Okoye hitta ett botemedel och förhindra en global katastrof.

Titel: Jurassic World: Fallen Kingdom
Originaltitel: Jurassic World: Fallen Kingdom
Regissör: J A Bayona
År: 2018
Genre: Action, Äventyr, Science Fiction
Jurassic World: Fallen Kingdom

Dwayne Johnson, Naomie Harris, Malin Åkerman, Jeffrey Dean Morgan, Jake Lacy, Joe Manganiello, Marley Shelton, PJ Byrne, Demetrius Grosse, Jack Quaid, Breanne Hill, Matt Gerald, Will Yun Lee, Urijah Faber, Bruce Blackshear, Jason Liles

Ryan Engle, Carlton Cuse, Ryan J Condal, Adam Sztykiel

Action, Äventyr, Science Fiction

Med i listor: Medlemmarnas mest betygsatta just nu
Diskussioner om Rampage: Big Meets Bigger  (0 diskussioner)
Kommentarer om Rampage: Big Meets Bigger (24 st)
BarryHero (Anmäl)   15:25 16/2
Fina och välgjorda effekter. Tyvärr är det nästan allt filmen har att erbjuda. Dessutom såg jag alla dem redan i trailern... Nästan slöseri på tid att se denna film. Se trailern för de häftiga scenerna. Strunta i själva filmen som inte tillför värst mycket mer än en tunn story.
Fargo (Anmäl)   10:54 10/2
Bra trams-underhållning.
Halofreak92swe (Anmäl)   12:13 9/2
Ganska urballad, tramsig och rätt tröttsam men rätt så underhållande ändå. Snäll 3a.
QuiNonStultus (Anmäl)   23:58 7/2
Har inte spelat datorspelet, men: bullet-proof heroes ad absurdum, väldigt cheesy delvis, verkligen helt frånskild all form av realism... Och varför var det bara gorillan som inte muterade..? Jaja, vad väntade jag mej? Typ detta...
Bomkia (Anmäl)   21/12 2018
Relativt tröttsam action-rulle, men jag är lite imponerad hur de lyckas få med nyckeldelarna från dataspelet. 2+
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Rampage: Big Meets Bigger