Reality Bites

Originaltitel: Reality Bites
Regissör:Ben Stiller
Utgivningsår:1994

Om Reality Bites:

Utan återvändo på väg in i en förebildslös vuxenvärld och en diffus framtid. Att vara tjugonånting i ett förvirrat 90-tal har sina problem...
Se filmen på Headweb

Regissör: David Yates
År: 2005
Genre: Drama, Romantik
Flickan på cafét

Winona Ryder, Ethan Hawke, Renée Zellweger, Ben Stiller, Swoosie Kurtz, Janeane Garofalo, Steve Zahn, Joe Don Baker, Andy Dick, Keith David, Jeanne Tripplehorn, Anne Meara, John Mahoney, Harry O'Reilly, David Spade

Helen Childress

Drama, Komedi

Diskussioner om Reality Bites  (0 diskussioner)
Kommentarer om Reality Bites (152 st)
päronanton (Anmäl)   21:24 7/6
Alltså filmen i sig är sådär tycker jag. Den känns lite rörig och den griper inte tag i en. Däremot så är en av mina favorit skådespelerskor med, nämligen Winona Ryder. Ryder är en väldigt duktig skådespelerska, när hon gör sina roller gör hon dom med en vis charm! Hon är helt enkelt för go!
Filmfantast86 (Anmäl)   23/10 2017
Bomkia (Anmäl)   12/12 2015
Jag blev irriterad på Hawkes karaktär och levde mig till viss del in i de andra. Väldigt 90-tal. 3+
gubben viktor (Anmäl)   6/7 2015
Skön känsla. Men oj vad de rökte. Kan ingen räkna hur många gånger de rökte? Vore kul att veta.
Darn (Anmäl)   18/6 2015
Halvskön film med indieambitioner. Gillar verkligen Winona Ryder och Ethan Hawke och hur generation x-bryderierna görs på ett naturligt sätt än att ta plats alldeles för mycket. Förlorar eventuellt lite på att vara lite blekare än flera liknande sådana. Alltjämt godkänd.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Reality Bites