Reclaim

Originaltitel: Reclaim
Regissör:Alan White
Utgivningsår:2014

Om Reclaim:

Ett amerikanskt par reser till Puerto Rico för att slutföra adoptionen av deras sju år gamla dotter, Nina. Men händelserna tar en oroväckande vändning när Nina försvinner från sitt hotellrum en natt.
Se filmen på Plejmo

John Cusack, Rachelle Lefevre, Ryan Phillippe, Jacki Weaver, Luis Guzmán, Briana Roy, Jandres Burgos, Liz Veronica Foo, Alex Cintrón, Millie Ruperto, Oscar H Guerrero, Reema Sampat, Isabelle Adriani, Sunshine Logroño, Blas Diaz

Luke Davies, Carmine Gaeta

Thriller

Diskussioner om Reclaim  (0 diskussioner)
Kommentarer om Reclaim (4 st)
blueyellow (Anmäl)   25/10 2015
Tycker det är märkligt att denna fått så "dåliga" betyg, imdb brukar för det mesta ha rätt, men här håller jag verkligen inte med. Riktigt bra film, enligt mig 7/10
Djason (Anmäl)   20/10 2015
Bra budgetfilm som levererar hygglig spänning om än ganska förutsägbart. Får en svag 3:a mest för att Cusack är en skicklig karaktärskådis.
Hanness (Anmäl)   18/10 2015
Helt OK.