Red Scorpion 2

Originaltitel: Red Scorpion 2
Regissör:Michael Kennedy
Utgivningsår:1994

Om Red Scorpion 2:

En grupp elitsoldater ska infiltrera en högerextrem militärgrupp. Varje soldat har unika talanger, men fienderna har starka vapen...

Titel: Ingen återvändo
Regissör: Joseph Zito
År: 1988
Genre: Action, Äventyr
Red Scorpion

Matt McColm, John Savage, Jennifer Rubin, Paul Ben-Victor, Michael Covert, Réal Andrews, Duncan Fraser, George Touliatos, Michael Ironside, Jerry Wasserman, Suki Kaiser, Vladimir Kulich

Troy Bolotnick, Barry Victor

Action

Kanada, USA
Diskussioner om Red Scorpion 2  (0 diskussioner)
Kommentarer om Red Scorpion 2 (7 st)
Bumbi78 (Anmäl)   28/5 2017
En omtitt efter ett gäng år. Idiotisk action, men full fart och klart underhållande.
dudson (Anmäl)   24/10 2015
Schysst action som levererar trots filmen har 21 år på nacken. Bra story underbart slemmig onding samt Ironside som sliten överste.
menschenfeind (Anmäl)   26/10 2011
Väldigt dumma karaktärer, och Dolph är saknad, men det finns en del hyfsad action i den.
Bomkia (Anmäl)   26/2 2008
Så överdrivet, så bleka skådespelare, så snarkig historia. Måttligt roande actionsekvenser och en alltid mysig Michael Ironside lyfter filmen till iaf en stark 1a. 1+
Bumbi78 (Anmäl)   23/8 2007
Inte så dålig alls. Intrigen är hyfsad med massa nazister å grejer. En B-action som levererar
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Red Scorpion 2