Green Street Hooligans 2

Originaltitel: Green Street Hooligans 2
Regissör:Jesse V Johnson
Utgivningsår:2009

Om Green Street Hooligans 2:

Lagens långa arm har frihetsberövat medlemmar i West Hams och Millwalls firmor. GSE upptäcker rätt omgående att livet på kåken inte alls är så roligt som dom trott, för där inne regerar nämligen Millwall med sin överlägset stora antal medlemmar och kontaktnät. Rätt omgående så blir det våldsamma sammandrabbningar när både sidor slås om sin heder och firmans värdighet.
Se filmen på Plejmo

Regissör: Dwight H Little
År: 2010
Genre: Drama, Action, Äventyr, Science Fiction, Fantasy
Tekken

Marina Sirtis, Ross McCall, Vernon Wells, Timothy V Murphy, Graham McTavish, David Mattey, Matthias Hues, Anthony Vitale, Luke Massy, Treva Etienne, Suzanne May, Nicky Holender, Terence Jay, Peter O'Meara

T Jay O'Brien

Drama

Hooligans 2

Diskussioner om Green Street Hooligans 2  (0 diskussioner)
Kommentarer om Green Street Hooligans 2 (58 st)
LacombeLucien (Anmäl)   17/7 2015
Fyfasiken.
Dagerman (Anmäl)   5/7 2015
Det enda positiva med den här filmen är att Frodo inte längre ska föreställa en hårdhudad huligan...
Solidus (Anmäl)   21/12 2013
Godkänd fristående och våldsam uppföljare som har en mer lättsam ton än den första filmen. Första filmen hade en känsla av realism, medan uppföljaren påminner mer om "Mean Machine" än "Green Street Hooligans". Filmen blir dock aldrig tråkig och jag var beredd på att möta en betydligt sämre uppföljare än vad jag fick se. Helt ok. Underhållande, som sagt.
foppa99 (Anmäl)   23/11 2013
Jämfört me 1an lite av ett skämt, men som fängelsefilm: ok+
Phyx (Anmäl)   9/7 2013
Det är nog första gången jag gör såhär. Jag tänker inte se den här filmen av respekt för föregångaren. "You are a smart girl, write your own fucking story!"
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Green Street Hooligans 2