Reno 911!: Miami

Originaltitel: Reno 911!: Miami
Regissör:Robert Ben Garant
Utgivningsår:2007

Om Reno 911!: Miami:

En grupp poliser kallas in för att rädda dagen efter att en terroristattack stört ett poliskonvent. Baserad på serien "Reno 911!".

Titel: Super Troopers
Regissör: Jonathan King
År: 2006
Genre: Komedi, Skräck
Black Sheep

Carlos Alazraqui, Mary Birdsong, Robert Ben Garant, Kerri Kenney, Thomas Lennon, Wendi McLendon-Covey, Niecy Nash, Cedric Yarbrough, Patton Oswalt, Paul Rudd, Marisa Petroro, Ian Roberts (II), Nick Swardson, David Koechner, Dwayne Johnson, Danny DeVito

Robert Ben Garant, Thomas Lennon, Kerri Kenney

Komedi, Kriminalare

Reno 911!: Miami: The Movie

Recension Reno 911!: Miami

- crawler sätter betyg 3 och skriver:
Comedy Centrals ”Reno 911!” har av någon anledning helt gått mig förbi. Därför visste jag inte riktigt vad jag hade att vänta mig av långfilmen. Att det är samma manusförfattare som till ”The Pacifier” och ”Herbie” bådade liksom inte gott. Men att med låga förväntningar se en film kan vara en fördel, om filmen i fråga är bättre än väntat. ”Reno 911!: Miami” är definitivt det. Konceptet är något...

Recension av Reno 911!: Miami - Läs hela!

Diskussioner om Reno 911!: Miami  (0 diskussioner)
Kommentarer om Reno 911!: Miami (84 st)
Krille80 (Anmäl)   9/12 2014
Jag har sett en hel del avsnitten av Reno 911! Jag gillar tv-serien men filmen var ännu bättre och det var länge sedan jag skrattade så här mycket av en film. Detta är absolut de skönaste poliserna som finns.
Dele (Anmäl)   25/5 2013
Faktiskt inte så usel som befarat. Visst är handlingen bara en ursäkt för all situationskomik, och en del är under bältet, men här finns också ett kul avslappnat och medvetet förhållningssätt som ger humorn lite substans i det man vill få fram/parodiera. Skådisarna funkar också. En överraskande svag betygstrea får det bli.
RunRiot (Anmäl)   17/11 2012
Dwayne Johnson! <3
KyLLo (Anmäl)   2/9 2012
Inte rolig och ganska påfrestande. Filmad som The Office.
Metheuz (Anmäl)   16/4 2012
Jag gillar serien som har sina stunder och filmen levde då helt klart upp till förväntningarna. Om man förväntar sig en dum-rolig parodi på Cops i långfilmsformat med en löst sammanhängande story så blir man nog inte besviken.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Reno 911!: Miami